Kuldesjokk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hæ? Sylvanas har ikke vært nede... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg spilte på en annen realm, uansett, så gikk jeg til WoW EU sida og sjekka Realm Lista og der var alt rødt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg vil ha tilbake polymorph! 10 sek PvP er ikke nok, når rogues kan stunne deg for alltid, druids kan skru deg ned i bakken, warriors chiller deg, osv. Så PvP som fire mage mot folk i høyere lvl er ganske kjedelig. Ikke kan jeg polymorphe og så løpe, for de er rett på meg igjen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så langt er det sykt få problemer med patchen. Skulle nesten tro blizzard har lært av sine gamle feil :!: 9580346[/snapback] Få problemer? LOL... Du må begynne og lese litt mere da ^^ http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Og da gikk World Server ned....? Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Flere som ikke kommer inn på wow-europe? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kommer stort sett ikke inn på noen ting i The Big Utenland? Noen som har gravd over en kabel? Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hm... uanz går det jævli treeegt. Kommer inn på slikt som pcworld.com og australiantelevision.net, men ikke WoW sider, digi.se. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tar å bumper denne tråden så folk ser at det finnes en slik tråd siden det er så mange som ikke bruker "søke" funksjonen, for å ikke gå OT; Har hatt problemer med login servere i det siste. () Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jamrer over at vi (mages) ikke fikk noe bra i denne patchen. Joda, fontene/bord-greiene for level 70, men er ikke allverdens. Håper bare trainable Ice Block kommer snart, for da får jeg sikkert noe kult i is-treet mitt. Eller 1 poeng å bruke en annen plass, da. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Var da som bare ****** da. Fire dager, uten å kunne gjøre en dritt i WoW. Kommer hjem fra skole i 4 tiden på ettermidden, logger på WoW og finner ut at jeg har 60000 ms latency ELLER er så heldig å får være online i hele 10 minutter før latencyen går i lufta og blir disconnected. Dette varer hele dagen helt til klokka 23:30 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kommer ikkje inn på wow eg nå -.- akuratt nå når eg skal raide og greier. Får bare unable to connekt når eg skal logge inn. blir vell aldri noe mer wow på meg da Faenskap... Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen andre stuck paa Authenticating? Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen andre stuck paa Authenticating? Jepp! Kjedelige greier ! :/ Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Få opp serveren! arg, blir gal av å vente, skulle vært oppe for 30 min siden.... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Få opp serveren! arg, blir gal av å vente, skulle vært oppe for 30 min siden.... Utsatt til 12..eller innen 12. Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 mmo-champion.com Update, 11:50 CET The maintenance must be extended by a further hour. We now expect to have all realms back online by 13:00 Paris time (CET). We apologise for this inconvenience. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hmm.. grmf... kunne ihvertdall ikke Blizz opplyst om årsak og tiltak........ Vet noen noe som helst om hvorfor Blizz av og til "tryner" med patchingen/vedlikeholdet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nå er det utsatt ytterligere en time, søstern min er den som er mest forbannet av oss to dog. Hun skal på jobb innen det Synes ikke vi skal være sure på Blizzard for dette forresten, de gjør nok hva dem kan, det er bare å gå seg en tur ut i det blå, en føler seg utrolig frisk og opplagt etter det. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja jøss. De utsetter det uansett ikke uten grunn, lite vits å slippe serverene på nett hvis det blir masse problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå