The Very End Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) >< Endret 3. mai 2005 av The Very End Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Lagde et dikt i farta : Blizzard kan danse meg på delfinen! Blizzard kan nappe meg i kjøttfløyta! Blizzard kan gruse seg i laderen! Blizzard kan riste meg i teina! FANDENS OLDEMOR!!!1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Serverene er ennå nede... Jeg som gleda meg til å komme hjem fra jobb og sette meg på WOW..... Hvorfor kan dem ikke bare lage noe som funker!??! Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 "Authenticating".... På tide å se ferdig "2009 Lost Memories" O.o Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Åhh, jeg er glad vi har denne tråden. Noen som vet hva feilen er? wow-europe.com er nede også:S Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er oppe igjen nå.. jeg kom i værtfall inn på Burning Blade igjen... Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som kommer inn på Sunstrider? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) *JAMRE* BB-EU ER NEDE!!! Endret 3. mai 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå har jeg ikke spillt wow på en stund, og den siste tiden jeg spilte var Burning Blade faktisk begynt å bli bra mht downtime og sånt, men har den begynt å dette ned ofte igjen :s? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 I den senere tid, så har faktisk jeg hatt større problemer med loggin servern enn selve gameservern... Noe som, i mine øyne, er mer frustrerende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Igjen... Får lyst til å kaste oldemora mi på elva :/ EDIT : Men akk, der var den oppe! Endret 4. mai 2005 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Igjen... Får lyst til å kaste oldemora mi på elva :/ EDIT : Men akk, der var den oppe! din bitchass jævel ( hvis det er deg på burning blade ) , håper du vil slite med innlogging 4ever ^^ heldighvis har jeg sluttet å spille, men fy faen som jeg hatet gankende trynet ditt da jeg fortsat spilte. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 European Maintenance Times ChangedDaliniya, 04/05/2005 In response to player input, the European weekly maintenance hours have been changed. Starting May 11th, Europe’s new maintenance window will be on Wednesday mornings from 5:00 am until 11:00 am CEST (Central European Summer Time). If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am CEST. This week’s maintenance will go ahead for the last time on Friday morning from 5:00 am until 11:00 am CEST Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Faen, kommer ikke inn på Sylvanas Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Bah, får ikke logget inn i det hele tatt nå. Sikkert fordi alle andre springer rundt og hjelper orphans. Edit: Pop, der kom jeg inn, og drasser rundt på en unge. Kirikiri Endret 5. mai 2005 av Kirikiri Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå er servra nede Det er fordi det er ukentlig vedlikehold det... Trodde det var torsdag i dag jeg, så jeg stusset fælt da jeg det var en update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå