J@cob Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har telenor, men ms'en ligger stabilt på 80. Venn av meg var på besøk noen dager, han satt vedsiden av meg og lå på konstant 1k - 3k ms. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 5 servere datt ned, søren ta taliban. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Andre som har problemer med å logge på nå? Edit: Jeg skjønner det ikke, hver gang jeg poster her, begynner det å funke igjen. Edit2: Jippi, nå funker det ikke lenger! :!: Endret 20. september 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Datt selv av servern akuratt nå, kommer meg ikke inn igjen. Så det ligger nok noe i at det er noe feil. Har ikke opplevd dette på mange mange uker. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er noe som er feil nå ja.... Men det er ihvertfall lenge siden sist det skjedde Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 The file "C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\patch-5.MPQ" could not be found. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. Noen som har samme problemet ?? Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
win32 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 reinstallere? prøv å repair først i alle fall Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 reinstallere? prøv å repair først i alle fall 9578544[/snapback] Fikk fiksa det Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Får denne erroren: "The tracker is not responding" More info Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) er bare å forvente at det kommer til å være laggy / connect problemer de neste 3-4 dagene, pga det har kommet en ny code inn i spillet , aka voice chat.. og det sier seg selv at sånt kommer til å bugge / skape lagg ,samt Telehor vel og merke... er bare å finne frem Xbox 360 og kose seg med halo 3 mens man prøver å logge på ^^ eller jobbe 6 timer til i mitt tilfelle :< Endret 26. september 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Joda, men jeg får ikke lasta ned selve patchen. Lenke til kommentar
Yakuza Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg sliter med å spille wow etter patchen.. jeg har brukt repair.exe.. men når jeg connecter, så faller jeg ut etter 30 sek og alle heter unknown... hva kan jeg gjør uten å reinstallere wow... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvor stor er patchen? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg sliter med å spille wow etter patchen.. jeg har brukt repair.exe.. men når jeg connecter, så faller jeg ut etter 30 sek og alle heter unknown... hva kan jeg gjør uten å reinstallere wow... 9580078[/snapback] unknow buggen får jeg alltid etter patch og hvis jeg ikke har fixa nettverket mitt først, skulle gjærne funnet linken til deg som fixer de men er på jobb så jeg kan ikke gå inn på spill sider :< men gå på wow-europe.com forumet , så går du inn på technical support , der blandt stickyene så finner du en thread som det står hvordan du fixer unkown buggen, ligger også i FAQ`n Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 btw,sjekka www.fileshack.com om de har lagt ut patchen for download? de er rimelig raske på sånt.. husk at du skal ha UK versonen av patchen.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Greier ikke finne no UK version.. Er det ingen andre måter å fikse patchen på? Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Så langt er det sykt få problemer med patchen. Skulle nesten tro blizzard har lært av sine gamle feil :!: Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Som alltid http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hva skjedde? Alle realmene gikk ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå