Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat ja. har Telehor jeg også, og hadde problemet i hele går, så langt i dag også. Logger på, alle NPC-er og spillere er "Unknown", alle ting i bagene mine er spørsmålstegn, i tillegg til at jeg titt og ofte får en eller annen error. Kommer bare opp en boks hvor det står "Feil", og så kan man trykke OK. Fy fader som det irriterer. :mad:

Lenke til kommentar
Akkurat ja. har Telehor jeg også, og hadde problemet i hele går, så langt i dag også. Logger på, alle NPC-er og spillere er "Unknown", alle ting i bagene mine er spørsmålstegn, i tillegg til at jeg titt og ofte får en eller annen error. Kommer bare opp en boks hvor det står "Feil", og så kan man trykke OK. Fy fader som det irriterer.  :mad:

9307122[/snapback]

I går svømte jeg i dustwallow marsh for så å bli plutselig disconnected. Når jeg logger meg på igjen er det ikke vann, bare en tom verden. Så jeg faller og faller og faller og faller og ender opp med å dø i noen fjell i Wetlands. Etter ca 1 time kom GM og porterte meg ut. Fikk jeg noen som helst form for kompensasjon? Neeeeeida, bare en 28,5G repairbill. Tusen HJERTELIG takk :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...