Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal jeg si deg, Alastor: Arena gearet ble introdusert med en patch, ikke sant? Og da whiner vi så klart på den patchen som introdusrte Arena gearet med OP caster armor :)

Edit: whiner ikke jeg forresten, driter i arena :p Bare liker å være med på ting.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Hmmm, kommer ikke inn på wow.... Står bare connecting og så kommer det unable to connect. Noen andre som har dette problemet?

8962203[/snapback]

Jepp. Jeg kommer heller ikke inn, og får akkurat samme feilmeldingen som deg (prøvd 2 forskjellige accounter, så det er ikke acountene det står på).

wow-europe er jo nede, så er jo heller ikke mulig å faktisk skjekke om noe er galt der. Men Blizzard jobber sikkert på spreng for å få det til å funke igjen, og er helt sikkert ganske vitende om problemet. Vil vel bli fikset om ikke så lenge, vil jeg tru.

Edit: /hate bærbar-tastatur

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar

Jeg har ikke Telia som ISP, så da må det i tilfelle være flere ISPer som har kjørt seg i baken. Men jeg har ikke peiling på hva som skjedde når det fiksa seg sist gang, bare fikk logget inn. Noen som orker å ta opp røret og sitte i noen min for ISP-supoort? >.>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...