Rostad Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 tenkte han mente at cloth users har mere armor en rouges til vanlig jeg, og ikke på det pvp gearet. Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kan godt hende at alle castere har høyere armor enn oss rogues, men de har ikke 30% dodge. Det er vår måte å forsvare oss mot meele på (MS warriors ekskludert ). Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Warlocken min har rundt 1,2k armor tror jeg, og Rogues ligger vel rundt 2-2,5k? Og da har ikke alle casters høyere armor enn rogues, med mindre de har full arena. Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ligger på rundt 3k i PvE gear Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Men hva har det med denne tråden å gjøre? Ta det i en annen tråd a . Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Det skal jeg si deg, Alastor: Arena gearet ble introdusert med en patch, ikke sant? Og da whiner vi så klart på den patchen som introdusrte Arena gearet med OP caster armor Edit: whiner ikke jeg forresten, driter i arena Bare liker å være med på ting. Endret 23. juni 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er account management nede nå, og ergo forårsaker at jeg ikke klarer å logge inn på forumet fordi helt uten videre kom det opp melding om at brukernavn og passord var ugyldig. *teste WoW* Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har ikke kommet inn på woweurope siden i går. Spillet funker dog. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 blergh, account managent nede = Dritt. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hmmm, kommer ikke inn på wow.... Står bare connecting og så kommer det unable to connect. Noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hmmm, kommer ikke inn på wow.... Står bare connecting og så kommer det unable to connect. Noen andre som har dette problemet? 8962203[/snapback] Jepp. Jeg kommer heller ikke inn, og får akkurat samme feilmeldingen som deg (prøvd 2 forskjellige accounter, så det er ikke acountene det står på). wow-europe er jo nede, så er jo heller ikke mulig å faktisk skjekke om noe er galt der. Men Blizzard jobber sikkert på spreng for å få det til å funke igjen, og er helt sikkert ganske vitende om problemet. Vil vel bli fikset om ikke så lenge, vil jeg tru. Edit: /hate bærbar-tastatur Endret 28. juni 2007 av MrRexor Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hmm, en venn av meg kommer inn og han har også charen sin på samme server. Håper Blizzard får fikset dette fort. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Håper bare ikke dette er et slikt ISP-problem igjen. Skjedde med meg(og forsåvidt mange andre) for en tid siden at visse ISPer gjorde til at man ikke kunne logge påWoW. Ja, jeg fikk akkurat samme feilmeldingen den gangen. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hmmm ossen fikk dere fikset det da? :S Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 faen å dårlig. og jeg tror det er Telia som er ansvarlige igjen. de har fucket det opp før, og folk får timeouts på telia når de tracer. Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Argh. Men. Det funka i stad (først kom jeg ikke inn, men plutselig så -pøing!) Og nå funker det ikke igjen. Kompisen min som sitter ved siden av meg, kommer inn. På samme server. Hm. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har ikke Telia som ISP, så da må det i tilfelle være flere ISPer som har kjørt seg i baken. Men jeg har ikke peiling på hva som skjedde når det fiksa seg sist gang, bare fikk logget inn. Noen som orker å ta opp røret og sitte i noen min for ISP-supoort? >.> Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 De har nå listet opp en rekke realms som folk ikke kommer inn på. Men det rare er at min server: Shadowsong ikke står der og jeg ikke kommer inn:P Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg kommer inn! Nå blir det gaming Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Så bra for deg da. *bittert smil* Grim Batol står heller ikke der, kommer ikke inn fordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå