Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Aszune er oppe og fungerer ypperlig! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fikk meg inn på Deathwing Får se om den lagger/crasher da.. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 damn, endelig kom inn til server list og kazzak er ikke oppe enda :s Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Argh! Kommer inn på Ragnaros(hvor jeg spiller alliance), men ikke på Bronze Dragonflight(hvor jeg spiller horde)! Lenke til kommentar
psyches Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 damn, endelig kom inn til server list og kazzak er ikke oppe enda :s 8903381[/snapback] Spiller du på kazzak? Jeg også! Horde eller ally? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Får ikke til å logge på mine main char's, de står i OG. Når jeg logger på så ser jeg alle som "Unknown" og disconnecter rett etter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Opplever serverne som veldig ustabile etter patchen idag! Når jeg angriper fiender, kan de stå på 40yrd og slå på meg, mens en del av mine spells ikke når bort. Jeg kan gå bortover, og i neste øyeblikk er jeg død++ Kjedelig... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fatter ikke at Blizz fremdeles ikke har klart å fikse den Spirit Huntern i Cipher of Damnation quest #2. Han sloss greit nok mot alle andre mobs, bortsett fra den "bossen" han faktisk er ment å ta. Da står han bare og ser dum ut Har jo vært bugga siden TBC, er det mulig!! Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 FFS Hvorfor i helvete har blizzard funnet ut at det eneste de skal gjøre med rogues er å NERFE enda mer!?! :S Nå kan de ta hele møkka og dra til helve*e! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 FFS Hvorfor i helvete har blizzard funnet ut at det eneste de skal gjøre med rogues er å NERFE enda mer!?! :S Nå kan de ta hele møkka og dra til helve*e! 8905017[/snapback] hva har dem nerfa nå? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eneste som står i patch notes om Rogue er: * Sword Specialization: The change to Sword Specialization making its extra attacks appear in yellow has been reverted. Extra attacks will appear in white and act like any auto-attack. They will no longer reset the swing time of your weapon. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eneste som står i patch notes om Rogue er: * Sword Specialization: The change to Sword Specialization making its extra attacks appear in yellow has been reverted. Extra attacks will appear in white and act like any auto-attack. They will no longer reset the swing time of your weapon. 8905498[/snapback] ja, "imba" nerf det må jeg si :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er jo en nerf av swordrogue dps, da. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vel er vel ikke verdens værst nerf men alikevel så fortjener ikke rogues enda en nerf... Vi skulle vært buffa. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå ble plutselig pingen helt horribel.... Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) * Sword Specialization: The change to Sword Specialization making its extra attacks appear in yellow has been reverted. Extra attacks will appear in white and act like any auto-attack. They will no longer reset the swing time of your weapon. Vil knappest kalle dette en nerf. Endret 20. juni 2007 av Atezhe Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Noen gang spilt rogue? Vet det ikke er en stor nerf men det er enda et "spark bak" for rogues som er nederst på rang stigen atm når det gjelder både pvp og pve. Var vel 3 rogues som var med i "finalene" i arena sesong 1 i usa. Det sier litt når man vet at det er et stort antall som spiller rogue. Bountyhunter Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ja, jeg spiller rogue på fulltid, og jeg ser mange dumme og ignorante kommentarer angående sword proc "nerfen". Det sikkert mange ikke tar med i beregningen er at sword proc nå "acts like any auto-attack". Dette betyr at vi blant annet kan få proc på proc, også WF kan procce fra dette ekstra angrepet. Det eneste negative er at man vil oppleve en større sjanse for miss/glancing blow. And just for the record; rogue er fortsatt en meget brukbar klasse i PvE, topper damage meter suverent . Når det gjelder PvP er den eneste kombinasjonen jeg finner uslåelig MS warrior/pala. Noen gang spilt rogue? Back at you =) Endret 20. juni 2007 av Atezhe Lenke til kommentar
toranv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Sett Nihilum vs Illidan? Se på dmg meteret der! Mage og Shadowpriest på toppen! Rogue nr 3:P Endret 20. juni 2007 av toranv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå