Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at Blizz fremdeles ikke har klart å fikse den Spirit Huntern i Cipher of Damnation quest #2.

Han sloss greit nok mot alle andre mobs, bortsett fra den "bossen" han faktisk er ment å ta. Da står han bare og ser dum ut :wallbash:

Har jo vært bugga siden TBC, er det mulig!!

Lenke til kommentar
Eneste som står i patch notes om Rogue er:

* Sword Specialization: The change to Sword Specialization making its extra attacks appear in yellow has been reverted. Extra attacks will appear in white and act like any auto-attack. They will no longer reset the swing time of your weapon.

8905498[/snapback]

ja, "imba" nerf det må jeg si :!:

Lenke til kommentar
* Sword Specialization: The change to Sword Specialization making its extra attacks appear in yellow has been reverted. Extra attacks will appear in white and act like any auto-attack. They will no longer reset the swing time of your weapon.

Vil knappest kalle dette en nerf.

Endret av Atezhe
Lenke til kommentar

Ja, jeg spiller rogue på fulltid, og jeg ser mange dumme og ignorante kommentarer angående sword proc "nerfen". Det sikkert mange ikke tar med i beregningen er at sword proc nå "acts like any auto-attack". Dette betyr at vi blant annet kan få proc på proc, også WF kan procce fra dette ekstra angrepet. Det eneste negative er at man vil oppleve en større sjanse for miss/glancing blow.

And just for the record; rogue er fortsatt en meget brukbar klasse i PvE, topper damage meter suverent :p. Når det gjelder PvP er den eneste kombinasjonen jeg finner uslåelig MS warrior/pala.

Noen gang spilt rogue?
Back at you =) Endret av Atezhe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...