meridoc Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 ARGH!!! kommer meg faen ikke innpå!! sitter fast på authenticating!!!! HELVETE!!! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tror login servern dems er nede, var i værtfall det som sto hos meg når jeg prøvde å logge inn å skrive en post på wow forumet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke kommet inn på mange timer, for noe møkk... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Leser dere i det hele tatt på forsiden til wow-europe.com eller på forumet dems? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Leser dere i det hele tatt på forsiden til wow-europe.com eller på forumet dems? Jepp....men det er kjipt... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Leser dere i det hele tatt på forsiden til wow-europe.com eller på forumet dems? Ja det er lett når en ikke kommer inn der heller. Kanskje noen kan fortelle hva som skjer? Edit; kom inn nå og følgende står der: Emergency Maintenance - Update02/05/2005 Due to problems with the air conditioning in one of our datacenters we were forced to conduct an emergency shut down to certain realms. This emergency shutdown caused the affected realms to be unavailable for the duration of the procedure, which lasted approximately 2 hours. However, the situation has been resolved and all realms are now back online. Thank you for your understanding and apologies for the inconvenience. Endret 2. mai 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
Canute Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 OMG :s Hvorfor kan ikke de nye spillere bare gå på de nye serverene!?!??!! ARRRRGHHHH. Silvermoon er jo helt totalt overfullt nå :'( Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som har innloggings problemer nå? på BB? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg og en kamerat har også innloggingsproblemer. Kommer ikke inn på realm-listen i det hele tatt. Noen andre som sliter med det? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg får heller ikke logget på, blizzard fikk sikkert ikke gjort seg ferdig i går. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Samme problemet her og, får ikke logget på. Spiller på Daggerspine. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som vet hva som skjer ? jeg og 2 andre kommer bare til Authtenticating .. (som jeg vet om) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 OMG; OMG!!! SERVERNE ER NEDE jaja - hakke wow uansett, så det er vel greit nok ^^ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 OMG; OMG!!! SERVERNE ER NEDE jaja - hakke wow uansett, så det er vel greit nok ^^ Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 nå kom jeg inn! hvorfor sitter du på forumet da, Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Både forumet og login-serveren er nede nå. Jeg kommer ihvertfall ikke inn :\ Endret 3. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Både forumet og login-serveren er nede nå. Jeg kommer ihvertfall ikke inn :\ Samme her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Login er tydeligvis nede ja, sure greier, men jeg gidder ikke sitte å hamre serveren. Venter en time og ser om det har kommet noen info på forumene til wow-europe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå