Entity extraction Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 bah, er inne i 3 sec, alle er nakne, så DC Ikke si at jeg må reinstallere... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå ble hele Conviction borte..... Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er det bare meg eller er altid Acountmanagement nede når jeg skal betale 1 mnd til? kjedd de siste 4 gangene Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 På lightnings blade i Feralas er det ingen NPCer! Frustrerende!! Er det sånn på alle servere og alle områder? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 "This server will be taken down for an emergency maintenance" eller noe lignende, og mer crap om hvor lei seg de er for det som skjer. Blæææ.. "Fixed a bug with crashes" skulle stått "added crashes to the game, just to annoy the players" Herregud altså, det går A-L-D-R-I-G feilfritt, aldrig. >.< Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vel, WoW er et utrolig stort spill, så å lage noe absolutt feilfritt er nesten umulig. En liten endring av noe kan gjøre stort utslag. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 ALLE serverne på realm lista mi er nå nede.... BAH Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vel, WoW er et utrolig stort spill, så å lage noe absolutt feilfritt er nesten umulig. En liten endring av noe kan gjøre stort utslag. 8738577[/snapback] Sant, men om de har så utrolig store problemer med å klare det, annsett noen fler til å passe på da, som klarer det de jobber med. Mener, det blit jo alltid feil når de patcher, har ikke vært med på en eneste 100% feilfri patch enda, så langt jeg kan huske, og jeg har snart spilt i 2 år. Det er ikke helt bra, vet du. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så slutt med spillet. QQ MOARZA! Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kjipt, dinget 70 i går, vil VELDIG gjerne få teste ut skills osv:S men men Lenke til kommentar
mwn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 er det noen som veit når de kommer opp igjen? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så slutt med spillet. QQ MOARZA! 8738664[/snapback] Har jeg sagt jeg ikke liker spillet? Liker jeg ikke SPILLET hadde jeg ikke spilt det. Det jeg ikke liker er at Blizzard aldri klarer å gjøre patching riktig, alltid bruker lenger tid og oppretter nye bugs når de prøver å fikse gamle. Og ettersom dette er en jamrings tråd burde du stikke om du ikke vil lese "QQ". Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 litt offtopic her. Wtf er QQ? Ontopic: Det står i login screen at de skal si ifra når de har ett tidspunkt. Ellers er det ingen som vet noe, dvs vi kan ikke gjøre noe annet enn å vente. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) litt offtopic her. Wtf er QQ? 8738750[/snapback] QQ = Cry More, as far as I know. Tror det skal forestille to øyne som gråter.. Endret 30. mai 2007 av TheoB Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 En ting som alltid iriterer meg er at de alltid er dårlig med og gi ut info. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vel, WoW er et utrolig stort spill, så å lage noe absolutt feilfritt er nesten umulig. En liten endring av noe kan gjøre stort utslag. 8738577[/snapback] Sant, men om de har så utrolig store problemer med å klare det, annsett noen fler til å passe på da, som klarer det de jobber med. Mener, det blit jo alltid feil når de patcher, har ikke vært med på en eneste 100% feilfri patch enda, så langt jeg kan huske, og jeg har snart spilt i 2 år. Det er ikke helt bra, vet du. 8738625[/snapback] Tror ikke problemet er at de har for lite folk akkurat Det er vel bare sånn det er når et MMORPG skal patches. Er ikke verdens undergang om patchingen pågår noen timer ekstra, men de kunne sluttet å sette frister. Selvfølgelig bør de ha frister innad, men de trenger ikke poste dem til spillerne. Blir bare dumt og ekstra mye klaging når de som regel ikke klarer å holde dem uansett. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 helvete idag har de gjort en dårlig jobb på maintenance. vel, hvis noen har "Blizzard" på CVen sin får de faen ikke jobb hos meg. ududelige folk... Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 helvete idag har de gjort en dårlig jobb på maintenance. vel, hvis noen har "Blizzard" på CVen sin får de faen ikke jobb hos meg. ududelige folk... 8738801[/snapback] hahahaha, akkuratt.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 En ting som alltid iriterer meg er at de alltid er dårlig med og gi ut info. 8738777[/snapback] Er veldig enig i det der. Info er litt "luxus"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå