Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"This server will be taken down for an emergency maintenance" eller noe lignende, og mer crap om hvor lei seg de er for det som skjer.

Blæææ..

"Fixed a bug with crashes" skulle stått "added crashes to the game, just to annoy the players"

Herregud altså, det går A-L-D-R-I-G feilfritt, aldrig.

>.<

Lenke til kommentar
Vel, WoW er et utrolig stort spill, så å lage noe absolutt feilfritt er nesten umulig. En liten endring av noe kan gjøre stort utslag. :)

8738577[/snapback]

Sant, men om de har så utrolig store problemer med å klare det, annsett noen fler til å passe på da, som klarer det de jobber med.

Mener, det blit jo alltid feil når de patcher, har ikke vært med på en eneste 100% feilfri patch enda, så langt jeg kan huske, og jeg har snart spilt i 2 år.

Det er ikke helt bra, vet du. :roll:

Lenke til kommentar
Så slutt med spillet. QQ MOARZA!

8738664[/snapback]

Har jeg sagt jeg ikke liker spillet?

Liker jeg ikke SPILLET hadde jeg ikke spilt det.

Det jeg ikke liker er at Blizzard aldri klarer å gjøre patching riktig, alltid bruker lenger tid og oppretter nye bugs når de prøver å fikse gamle.

Og ettersom dette er en jamrings tråd burde du stikke om du ikke vil lese "QQ".

Lenke til kommentar
Vel, WoW er et utrolig stort spill, så å lage noe absolutt feilfritt er nesten umulig. En liten endring av noe kan gjøre stort utslag. :)

8738577[/snapback]

Sant, men om de har så utrolig store problemer med å klare det, annsett noen fler til å passe på da, som klarer det de jobber med.

Mener, det blit jo alltid feil når de patcher, har ikke vært med på en eneste 100% feilfri patch enda, så langt jeg kan huske, og jeg har snart spilt i 2 år.

Det er ikke helt bra, vet du. :roll:

8738625[/snapback]

Tror ikke problemet er at de har for lite folk akkurat ;) Det er vel bare sånn det er når et MMORPG skal patches. Er ikke verdens undergang om patchingen pågår noen timer ekstra, men de kunne sluttet å sette frister. Selvfølgelig bør de ha frister innad, men de trenger ikke poste dem til spillerne. Blir bare dumt og ekstra mye klaging når de som regel ikke klarer å holde dem uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...