sttiiaann Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 extended maintenance = lagg i 2-3 dager på balnazzar. At de gidder rote til alt når det for en gangs skyld funker 8626402[/snapback] Samme på bloodfeater etter maintenance Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 extended maintenance = lagg i 2-3 dager på balnazzar. At de gidder rote til alt når det for en gangs skyld funker 8626402[/snapback] Samme på bloodfeater etter maintenance 8626429[/snapback] Der gikk frostwhisper med med KONSTANTE laggspikes på 5-10 sekunder..... ffs Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skjekk realmstatuslista på wow.europe. Hvilken server er nede? Zenedar! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *ironisk smily* Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Doh sitter fast på 99% på testrealm patchen ( Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er det bare Opera som gjør det, eller er Account Management helt ute å kjøre for tida? ER ikke gira på å bruke IE til å gå inn der... Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei Jeg har fått ny PC og når jeg skal starte å laste ned 2.0.3 patchen kommer den ned men når den skal innstalere den så sier den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The file "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\World of Warcraft\World of Warcraft.lnk.Temporary" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Noen som har opplevd dette og vet hva jeg må gjøre?? har prøvd 5 ganger og har restarta PC'n mins 3 ganger... Embrace Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Patch 2.1.0 kommer på US servers idag, og EU i morgen. Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Patch 2.1.0 kommer på US servers idag, og EU i morgen. 8669803[/snapback] hurra, "endelig" Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Farvel, resummoning av pets etter flight! Hallo, 12-48 timer med lag og bugs etter patchen... Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har ikke merket noe lagg, bortsett fra i Bg's og i Arenaer. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jøss... hvorfor er ikke balnazzar nede Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) stuck på loading screen Edit: inne nå Endret 23. mai 2007 av lordarild Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 stuck på loading screen 8679704[/snapback] Jeg og Litt senere etter mange fårsøk kom jeg inn helt naken og alle items,abilitis,spells var "?" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 satan, kommer meg inn. Men stopper der.... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen andre som har fått? An error was detected while verifying the contents of the file "C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\patch.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at C:\. You can try updating again. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Jeg har brukt repair funksjonen og får samme melding. Jeg får lastet den ned men når den nesten er ferdig med installasjonen kommer denne, vet noen hva som er feil? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen andre som har fått? An error was detected while verifying the contents of the file "C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\patch.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at C:\. You can try updating again. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Jeg har brukt repair funksjonen og får samme melding. Jeg får lastet den ned men når den nesten er ferdig med installasjonen kommer denne, vet noen hva som er feil? 8682006[/snapback] WoW - Uninstal. Bastant, hjerteløst og effektivt. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det skjer ikke. -.- Jeg har forsovet én WoW-mappe på pcen, som ligger noen patcher bak, kan prøve å overføre derifra og laste ned patchene igjen. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og der var Balnazzar og hele battlegroupen: Conviction, nede. (: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og der var Balnazzar og hele battlegroupen: Conviction, nede. (: 8682079[/snapback] Amen! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er wowwiki teh down? Vil ha den satans patchen :') Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå