LordBendtner Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 off daggerspine er så ustabil nå at jeg vurderer ditch blir disconnecta ca 5-7+++ ganger på 8 timer Ja, og nå er den nede igjen Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 off daggerspine er så ustabil nå at jeg vurderer ditch blir disconnecta ca 5-7+++ ganger på 8 timer Ja, og nå er den nede igjen sa de ikke at de kun skulle ta en restart på Daggerspine håper den snart er oppe og går igjenn Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 off daggerspine er så ustabil nå at jeg vurderer ditch blir disconnecta ca 5-7+++ ganger på 8 timer Ja, og nå er den nede igjen sa de ikke at de kun skulle ta en restart på Daggerspine håper den snart er oppe og går igjenn Ja og det ville ta noen få min. men nå har det gått over 30min Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) off daggerspine er så ustabil nå at jeg vurderer ditch blir disconnecta ca 5-7+++ ganger på 8 timer Ja, og nå er den nede igjen sa de ikke at de kun skulle ta en restart på Daggerspine håper den snart er oppe og går igjenn Ja og det ville ta noen få min. men nå har det gått over 30min Ting tar tid :!: edit: Det vet vi alle, ikke sant ? Endret 28. april 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Japp, for første gang har jeg problmer med Daggerspine:S Enten connecter jeg ikke, eller så kommer jeg bare til realm-lista:s Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Stor jo at daggerspine blir restartetm og jeg har ikke hatt noen problemer med servern så langt, og ja servern har vært lengere nede enn hva en vanlig restart egentlig tar, men ting kan ta tid uansett, den kommer nok opp igjen om ikke så alt for lenge. Bare å krysse fingrene på at ikke noe har skjært seg i restarten. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Stor jo at daggerspine blir restartetm og jeg har ikke hatt noen problemer med servern så langt, og ja servern har vært lengere nede enn hva en vanlig restart egentlig tar, men ting kan ta tid uansett, den kommer nok opp igjen om ikke så alt for lenge.Bare å krysse fingrene på at ikke noe har skjært seg i restarten. *fingers crossed* Endret 28. april 2005 av Dewd Lenke til kommentar
and91 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 tøft! midt i mauradon ( ved princess) disca jeg og kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 tøft! midt i mauradon ( ved princess) disca jeg og kommer ikke inn. Hun har nok prompa deg i hjel når du kommer inn igjen... :!: Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Broken Blade gir lagspikes på opptil 5min med 2-3min intervaller.. dette er gøy ja HVorfor kan ikke blizzard innse at denne serveren har STORE problemer?! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Er blitt umulig å ta instancer på Arathor, etter honor-patchen. I går var vi i Stratholme, men wipet gang etter gang pga lagspikes Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Det er like gale på Warsong. 10 min inn i et Strat run måtte vi bare baile. Laggen er forferdelig i Eastern Kingdoms. Teldrassil gikk greit, så fikk levlet alten min litt Endret 2. mai 2005 av Jan Åge Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Emergency Maintenance - Update02/05/2005 Due to problems with the air conditioning in one of our datacenters we were forced to conduct an emergency shut down to certain realms. This emergency shutdown caused the affected realms to be unavailable for the duration of the procedure, which lasted approximately 2 hours. However, the situation has been resolved and all realms are now back online. Thank you for your understanding and apologies for the inconvenience. Æsj, håper de fikser det fort. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Faen eg blir GAAAAAAAAAAL!!! Kan jo ikke stole på de et sekundt. Det er uprofft av Blizzard! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Emergency Maintenance - Update02/05/2005 Due to problems with the air conditioning in one of our datacenters we were forced to conduct an emergency shut down to certain realms. This emergency shutdown caused the affected realms to be unavailable for the duration of the procedure, which lasted approximately 2 hours. However, the situation has been resolved and all realms are now back online. Thank you for your understanding and apologies for the inconvenience. Æsj, håper de fikser det fort. Yeah riiight edit: Er opp igjen nå. Endret 2. mai 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ikke oppe enda iallefall... TTT Lenke til kommentar
superreven Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tror de startet opp serverene igjen, men alt er like crappy.. måtte ctrl-alt-delete for å komme meg ut av spillet, alt sto.. hundrevis av spillere som sto å løp i veggene. WoW - Realm Status sidene kommer jeg heller ikke inn på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå