Dauemannen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg HÅPER alle sammen tok ironien i det forrige innlegget mitt. Ellers må jeg bare applaudere fordi battle group 8, der min server ligger, ble forsinket opp IGJEN. Jeg tror nesten jeg burde funnet meg en ny server. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 er det noen som har en link der jeg kan laste ned den nye Wow patchen siden det tar alt får lang tid og bruke serveren til blizz... 8097302[/snapback] wowwiki.com Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 er det noen som har en link der jeg kan laste ned den nye Wow patchen siden det tar alt får lang tid og bruke serveren til blizz... 8097302[/snapback] wowwiki.com 8097444[/snapback] http://wowsource.4players.de/downloadspatches.php Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bare for å jamre litt til, nå som jeg har sjansen. Battle Group 8 kommer nå TIDLIGST opp klokken 14.30, antakeligvis en god stund etter det. Jaja, jeg er glad jeg har andre ting å gjøre. Lenke til kommentar
vyrez Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 var å sjekket å sto at de ikke kommer opp før om ca 60-90 minutter :/ pokker og... venta lenge nå... men men, det må vell til smått. men er iriterende forde... hehe Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 misliker at blizz setter opp en patch på 3.14mbit som må lastes ned gjennom en blizz torrent og at trackeren deira ikkje svare. GOGO FORBEDRE BLIZZTARD BITTE Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ikkje syt. Finst mange andre sider å laste ned frå. http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Som posta tidlegare. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, men eg synns bare det er teit av blizzard at dei ikkje får ting til å funke Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Enten gjør andre jobben for Blizzard, eller så hjelper dem Blizzard. Jeg vet ikke om de har avtaler med disse som hoster patchene dems. Uansett så klarer vi (spillere) oss ser det ut til Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hjelper det ikke å gå utav blizz downloader og inn igjen? Det har hjelpet før hos meg Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Grunnen til at Blizzard bruker torrent er for å spare penger. Ved å bruke torrents, kan de "snylte" på andre som har lasta det ned, i stedet for å ha en server som tåler millioner av megabyte med trafikk. Uansett, irriterende at Blizzard Downloader ikke svarer. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Battlegroup 8 har som vanlig problemer ja... I følge realstatus siden er alle serverene oppe nå, med untak av Tarren Mill... Seff skjer dette den dagen jeg har fri, og hadde planer om å få gjort Karhazan attunmenten min.... /salute Blizzard Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 16% og har vert det i 10minutter nå -.- Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 16% og har vert det i 10minutter nå -.- 8098900[/snapback] http://www.strategyinformer.com/dlredir.ph...IGQpfqJmA%3D%3D last ned. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Genialt ScatexX, takker. Hvor finner jeg neste Patch? Endret 7. mars 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Genialt ScatexX, takker.Hvor finner jeg neste Patch? 8098946[/snapback] http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors - som nevnt tidligere. Kommer opp ganske raskt hvilke sider som hoster WoW patcher. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Wow, gikk hele serverparken ned nå, eller har jeg problemer lokalt? Edit: Aha! Endret 7. mars 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vill diskusjon i Barrens-chat, men det er forskjell på Server Shutdown og Server Reset, sant? Mener jeg bare har sett Server Reset før. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ser ut som om de fleste gikk ned ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå