Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

....................../´¯/)

....................,/¯../

.................../..../

............./´¯/'...'/´¯¯`·¸

........../'/.../..../......./¨¯\

........('(...´...´.... ¯~/'...')  @ Blizzard

.........\.................'...../

..........''...\.......... _.·´

............\..............(

..............\.............\...

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...&sid=1&pageNo=1

8022423[/snapback]

Less QQ, more pewpew.

- Alt jeg kan si ...

Husker tiden da en shadow word pain kunne drepe min shaman hvis jeg ikke heala (Ticca for 450 or slikt)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva Balnazzar trøbles med? Vært borte hele denne morgenen gitt. I følge Wow-europe, skal serveren være på lufta noe den altså ikke er.  :thumbup:

8067109[/snapback]

Merka det jeg og. Dinga 70 i går så vil gjerne inn... NÅ!!

Lenke til kommentar

Det ER ikke slik at en druid-tank skal dps-e på linje med en rogue i 5-man instance-runs.

8026640[/snapback]

QFT tegntegntegn

8026718[/snapback]

QFE!

Druids har vært healbots i 2 år og fortjener å få litt DPS nå

:hm:

8026747[/snapback]

Det har palas og shamans også.. Shamans og Druids fikk imba-dps.. og det er forsåvidt greit, Palas fikk det også, men ble fratatt den.. Druids har FORTSATT dps, men i catform.. det er ikke slik at druids bør ha super-melee-damage i den formen der de har 20k armor og hp.. :p

8026827[/snapback]

kan ikke si at shaman fikk "imba" dps...

Lenke til kommentar
Med DW-spec, bra items, og WF weapon 5 og 4 (eller 4 og 3, dere skjønner poenget) på henholdsvis mainhand og offhand så er shaman-DPSen rimelig syk, faktisk, utfra det jeg har hørt fra en del guildies.

8088232[/snapback]

som er borte i den patchen som kom nå?

er en bug og dev skal fixe den... så nei... dpsn er ikke syk...å hvis den er så er det frem til neste patch

Lenke til kommentar

Kan du gi meg en link hvor de sier det? Slik jeg har forstått det, så er det heller en bug at de ikke kan stacke samme WF weapon rank på hvert våpen. Har ikke vært på test realm enda, men sjekket test realm patch notes, og tok en kjapp sweep innom shaman class forum, uten å se 200 whine-threads.

At det blir fjernet i framtida kan godt hende, om DPSen viser seg å være unaturlig sterk i forhold til andre klasser, men det er jo fair nok.

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe skit?

I kveld hadde jeg funnet et fint party til Razorfen Downs. Jeg fikk med meg en level 33 mage, som virkelig var god å ha. Vi sprang gjennom instancen ganske fort, og tok alle bossene uten problemer. Men prøv å gjett hva som skjedde da vi kom til sistebossen? SERVEREN GIKK NED. Sistebossen var på 30% hp and going down fast da SERVEREN GIKK NED. Og det hadde bare gitt jevnlige advarsler i et kvarter i forveien. Jeg mener, den bossen droppet mye viktig gear for level 70-magen min. Den hadde blant annet en veldig bra stav. Og dessuten var jeg avhenig av drops fra akkurat den bossen for disenchanting. Men neida, akkurat da jeg skulle drepe han GIKK SERVEREN NED. Jeg il si dette er forferdelig dårlig gjort av blizzard, og jeg vurderer å slutte å spille WoW på grunn av det.

Hilsen en særdeles frustrert frue.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar
Hva er dette for noe skit?

I kveld hadde jeg funnet et fint party til Razorfen Downs. Jeg fikk med meg en level 33 mage, som virkelig var god å ha. Vi sprang gjennom instancen ganske fort, og tok alle bossene uten problemer. Men prøv å gjett hva som skjedde da vi kom til sistebossen? SERVEREN GIKK NED. Sistebossen var på 30% hp and going down fast da SERVEREN GIKK NED. Og det hadde bare gitt jevnlige advarsler i et kvarter i forveien. Jeg mener, den bossen droppet mye viktig gear for level 70-magen min. Den hadde blant annet en veldig bra stav. Og dessuten var jeg avhenig av drops fra akkurat den bossen for disenchanting. Men neida, akkurat da jeg skulle drepe han GIKK SERVEREN NED. Jeg il si dette er forferdelig dårlig gjort av blizzard, og jeg vurderer å slutte å spille WoW på grunn av det.

Hilsen en særdeles frustrert frue.

8096202[/snapback]

På de fleste serverne fikk man beskjed hvert minutt at serveren gikk ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...