pretensiøselns Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Daggerspine er enda ikke oppe :/ Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå funker i allefall Ravencrest Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 I går når jeg så deres planlagte timeframe fra 05-13 tenkte jeg at pokker heller 8 timer for å fikse noe som de bør ha litt erfaring med etter at US 1.4 gikk live må da vel seriøst være mer enn nok tid. Derfor stod jeg opp grytidlig i dag og gjorde meg ferdig på jobb til kl 13 presis. Med litt shopping til helgen var jeg klar til å spille kl 14 så jeg ga dem en ekstra time rett og slett fordi jeg ikke stoler på at blizzard klarer dette. Nå er klokken 1530 og serverne er fremdeles nede. Imo er fredag den verst tenkelige dagen å gjøre maintenance arbeid på. Det er jo da storinnrykket på folk alltid kommer. Hadde de drevet på sånn litt utpå mandag ettermiddag så hadde jeg ikke brydd meg så mye men fredag er WoW dag altså! Og når de VET at de ikke klarer det i tide hvorfor kan de ikke bare si at serverne blir nede fra 5-17 også kan heller folk bli gledelig overrasket om de kommer opp en time før de sa de ville komme opp... Det er sikkert hundretusenvis av spillere i europa som sitter og banner og i likhet med meg whiner på et eller annet forum om akkurat det samme i dette øyeblikk. Blizzards gode navn og rykte er raskt fallende gutter og jenter. Triste greier. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ohyes, im in the game again )))) Edit: Terayon Endret 22. april 2005 av Caddy Lenke til kommentar
FuZZer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ ser ut til at alle servra er nede igjen nå da Edit: Og der var alle oppe Endret 22. april 2005 av FuZZer Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ ser ut til at alle servra er nedeigjen nå da Går tilsynelatende litt opp og ned ja Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 wow-europe.com funker ikke hos meg.. er nede.. :-\ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hellscream er nede nå! Kom ganske langt nå..... Ble ferdig med 3 quester og fikk nye skills, og helt plutselig så kræsja server'n! EDIT: Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Endret 22. april 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Teralyon er fremdeles oppe.. Lenke til kommentar
FuZZer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det fler en meg som har problemer med og logge inn???? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ja, og de få gangene jeg kommer inn fryser wow etter rundt 3 minutter med spilling... Ettersom mage har blitt nerfed en del i denne patchen, og at jeg har problemer med å få spilt, tror jeg at jeg slutter og spille wow Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 World-server på Deathwing er nede, synd for oss som er i Eastern Kingdoms. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 På WarSong også Servern kresja, var jo pvp nærmest over alt. Sikkert derfor. Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hmm..kommer inn på warsong og dragonmaw...... Prøver å komme meg på silvermoon, men blir disconnecta hele tia... Noen som har samme problem?? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kommer det Character Migration til BB, og når? Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Æsj!! Nå er Aggrammar nede!!! Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 off daggerspine er så ustabil nå at jeg vurderer ditch blir disconnecta ca 5-7+++ ganger på 8 timer Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen andre som har slitt med kjempe ping på Burning Blade de siste dagene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå