Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å HELVETTE DA?! Dette begynte igår da jeg, og noen adnre skulle i BFD, Vi gikk inn i portalen, så stod den på loadingen i 10 minutter, så blir vi disconnected, og kommer ikke inn igjen. Senere tar vi en tur til SFK, og det samme skjer 5 ganger rett før Arugal og jeg blir så dritt forbanna, for det er slik med alle instancene her på Sylvanas... Er sylvanas en test server for nye ting siden det lagger og disconnectes så mye der? Burde jeg ringe Blizzard?

Eller fikser de dette fort nok?

Lenke til kommentar
Å HELVETTE DA?! Dette begynte igår da jeg, og noen adnre skulle i BFD, Vi gikk inn i portalen, så stod den på loadingen i 10 minutter, så blir vi disconnected, og kommer ikke inn igjen. Senere tar vi en tur til SFK, og det samme skjer 5 ganger rett før Arugal og jeg blir så dritt forbanna, for det er slik med alle instancene her på Sylvanas... Er sylvanas en test server for nye ting siden det lagger og disconnectes så mye der? Burde jeg ringe Blizzard?

Eller fikser de dette fort nok?

7981644[/snapback]

bytt server.... Next!

Lenke til kommentar

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html

Da var patchnotes ute. Jeg forventer kvining fra druids og priests, samt hurrarop fra warriors.

Den plagsomme Unleashed rage-skaper aggro-buggen fjernes fra Shamans, liten buff der.

Som rogue så forholder jeg meg forholdsvis nøytral, men er litt gretten over at warriors får +15-20% økt rage, da jeg følte det var tankinga deres, og ikke DPS/PvP-viabilityen som det var noe galt med. Nå øker begge deler, og de kan bli rimelige farlige når gearkvaliteten økes.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Herlig, eneste som skjer med paladins er enda en liten mini-nerf.

Feral-druids blir også nerfet ser det ut til. Blizzard kan ikke ha andre enn warriors til å tanke vettu, neida, det er det warriors og bare warriors som får lov til. Ellers blir det ekstra-arbeid på Blizzard.

Seriøst, jeg begynner å bli så lei av cookie-cutter-tankegangen til Blizzard. Det er til å bli kvalm av. Dette spillet er så ensrettet at det er ikke morsomt en gang. Se på D2 f.eks. Alle de hundrevis av items som ble lagt til i ettertid som muliggjorde hundrevis av viable builds basert på ulike items. I WoW så er det et par-tre per klasse. Whoop-de-doo Blizzard, dere er flinke. Klarer å balansere noen få builds....

Skal jeg være helt ærlig, så er jeg nesten bombesikker på at det har med at WoW-teamet er et helt annet Blizzard enn det brukte å være. Hele Blizzard North stakk jo som kjent av fordi Blizzard hadde blitt et skalkeskjul for idioter i dress, men mange fra Blizzard stakk også av. Nå er det vel knapt bare jyplinger igjen. Vel, jeg skal nå glatt hoppe over til Hellgate: London, da det kommer ut. Er det noe Bill Roper vet hvordan man lager, så er det en action RPG. Blizzard per dags dato er det bare å hive i søplekassa. Å ikke klare å holde styr på og balansere det miniskule antallet builds WoW har er ikke annet enn patetisk.

/rant.

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...