iStephano Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er hellscream tatt vekk eller er den borte for "rydding" Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er hellscream tatt vekk eller er den borte for "rydding" 7980369[/snapback] Sikkert nede som det meste annet Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så jævla typisk! Dene ene dagen jeg faktisk får tid til å sette meg ned for å spille litt! Noen her som vet om en server som aldri går ned? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 noen som spiller på balnazzar som har klart å komme in ?? får beskjeden- error retrieving carracter.... men det står at den er oppe. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 noen som spiller på balnazzar som har klart å komme in ??får beskjeden- error retrieving carracter.... men det står at den er oppe. 7981071[/snapback] Det står da som message på login at Balnazzar er nede? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 den er borte hos meg men på realm selection hos meg er ikke balnazzar nede..., men det er den på realm status på wow-europe.. KLIKKER TOTALT... den dagen i ferien jeg skal være på lan og game Heftig, men hva skjer... O M G Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 har de tatt kvelden på blizzard eller ?? KÆBE! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) sikkert no jall som vanelig... PCT ftw.. Endret 19. februar 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 arg, nå sover Blizz igjen. hva er det jeg betaler for? De fleste serverne er oppe, men Inlogginga er bøgga Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Å HELVETTE DA?! Dette begynte igår da jeg, og noen adnre skulle i BFD, Vi gikk inn i portalen, så stod den på loadingen i 10 minutter, så blir vi disconnected, og kommer ikke inn igjen. Senere tar vi en tur til SFK, og det samme skjer 5 ganger rett før Arugal og jeg blir så dritt forbanna, for det er slik med alle instancene her på Sylvanas... Er sylvanas en test server for nye ting siden det lagger og disconnectes så mye der? Burde jeg ringe Blizzard? Eller fikser de dette fort nok? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Å HELVETTE DA?! Dette begynte igår da jeg, og noen adnre skulle i BFD, Vi gikk inn i portalen, så stod den på loadingen i 10 minutter, så blir vi disconnected, og kommer ikke inn igjen. Senere tar vi en tur til SFK, og det samme skjer 5 ganger rett før Arugal og jeg blir så dritt forbanna, for det er slik med alle instancene her på Sylvanas... Er sylvanas en test server for nye ting siden det lagger og disconnectes så mye der? Burde jeg ringe Blizzard?Eller fikser de dette fort nok? 7981644[/snapback] bytt server.... Next! Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hva feiler Draenor realmen? Av og til er den helt borte i natta med 2000 til 6000 i ms, slik som i kveld. Jeg relogga og fikk fin 53ms, men det varte bare litt. Dette har aldri skjedd på andre realmer jeg spiller på. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som vet om det er mulig og transfer TIL GRIM BATOL? tenkte å transfere ditt for å spille og lage Arenateam sammen noen irl venner Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som vet om det er mulig og transfer TIL GRIM BATOL?tenkte å transfere ditt for å spille og lage Arenateam sammen noen irl venner 8005316[/snapback] Kommer an på hva slags type realm Grim Batol er og hva slags du spiller på Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html Da var patchnotes ute. Jeg forventer kvining fra druids og priests, samt hurrarop fra warriors. Den plagsomme Unleashed rage-skaper aggro-buggen fjernes fra Shamans, liten buff der. Som rogue så forholder jeg meg forholdsvis nøytral, men er litt gretten over at warriors får +15-20% økt rage, da jeg følte det var tankinga deres, og ikke DPS/PvP-viabilityen som det var noe galt med. Nå øker begge deler, og de kan bli rimelige farlige når gearkvaliteten økes. Endret 24. februar 2007 av Quicko Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Herlig, eneste som skjer med paladins er enda en liten mini-nerf. Feral-druids blir også nerfet ser det ut til. Blizzard kan ikke ha andre enn warriors til å tanke vettu, neida, det er det warriors og bare warriors som får lov til. Ellers blir det ekstra-arbeid på Blizzard. Seriøst, jeg begynner å bli så lei av cookie-cutter-tankegangen til Blizzard. Det er til å bli kvalm av. Dette spillet er så ensrettet at det er ikke morsomt en gang. Se på D2 f.eks. Alle de hundrevis av items som ble lagt til i ettertid som muliggjorde hundrevis av viable builds basert på ulike items. I WoW så er det et par-tre per klasse. Whoop-de-doo Blizzard, dere er flinke. Klarer å balansere noen få builds.... Skal jeg være helt ærlig, så er jeg nesten bombesikker på at det har med at WoW-teamet er et helt annet Blizzard enn det brukte å være. Hele Blizzard North stakk jo som kjent av fordi Blizzard hadde blitt et skalkeskjul for idioter i dress, men mange fra Blizzard stakk også av. Nå er det vel knapt bare jyplinger igjen. Vel, jeg skal nå glatt hoppe over til Hellgate: London, da det kommer ut. Er det noe Bill Roper vet hvordan man lager, så er det en action RPG. Blizzard per dags dato er det bare å hive i søplekassa. Å ikke klare å holde styr på og balansere det miniskule antallet builds WoW har er ikke annet enn patetisk. /rant. Endret 24. februar 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Du er lei deg for litt Armour nerf og litt mangle damage for druids? Jeg regner med at du ikke spiller Rogue eller Warrior. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ser ut som mystical skyfire diamond ble nerfet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå