Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kjipe er at dama har spillt i hele kveld uten trøbbel, mens jeg bare sliter :p.

7654101[/snapback]

Har hun annet internett enn fra Telia eller Telenor siden det funker med henne?

Og hva har du?

 

Bare lurer siden jeg har Telenor Online, og jeg leser at Telenor og Telia suger

 

:)

7654136[/snapback]

Nei, vi har Get (tidligere UPC). Aldri vært noe krøll mot wowserverne her etter min erfaring. Vi sitter på samme linje :p. Det er det som gjør det hele så sprøtt - jeg har blitt kasta ut i hele kveld, hun er dønn stabil - login funka ikke her, men det gjorde det for henne når hun logga inn samtidig som meg før i dag når problemene starta, hehe.

 

Så - både loginserverproblem, og realmproblem tror jeg, siden vi spiller på forskjellige realms.

Lenke til kommentar
Ok, skjønner. Må være ganske surt :p

 

Får håpe serverne er normale igjen til søndag, for søndager er kjedelige nok fra før.

7654240[/snapback]

 

 

gir opp, gidder faen ikke sitte våken for å vente på å få spille!

 

syns pinadø jeg har venta nokk på wow....... hadde dete ikke vært et online spill hadde jeg vært å levert driten tilbake...

 

meget skuffende dette... hadde dette vært en vanlig uke dag hadde det vært ille nokk... men når det begynner å gå utover helga blir man rett å slett forbanna....

 

 

men... sonn skal det vist være.... skulle stått med store bokstaver på esken når man kjøpte spillet : NB: ER IKKE BESTANDIG DU FÅR SPILLE NÅR DU HAR LYST! DET ER OPP TIL OSS NÅR VI VIlL AT DU SKAL SPILLE!

 

 

skuff :(

Lenke til kommentar

Ja, enda mer krøll, selvfølgelig.

 

Nå får jeg plutselig ikke lastet ned saker og ting fra serveren uten å bli kastet av.

 

Det som skjer er at jeg logger meg på (uproblematisk), går inn med min main. Ser at alt er som normalt (får opp IF, ting begynner å laste ned, folk popper opp, får klær/items osv. karakteren min dukker opp osv.), og etter noen sekunder blir jeg kastet ut. Hvis jeg prøver å gå inn med samme char en gang til kommer jeg inn, men spillet laster ikke ned nye saker. Da er de som ikke fikk klær nakne, og slik forblir de. Spillet laster ikke ned noe mer fra server.

 

Om jeg logger meg ut og logger meg inn igjen ser det samme på nytt. Første gang jeg går inn på server/realm, så begynner spillet å laste ned saker og ting, så blir jeg kastet av, etter det nekter spillet å laste ned noe mer.

 

Finfint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...