H-Frame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Så allt jeg kan gjøre da er å vente til dette problemet blir fikset "selv" ? Endret 5. januar 2007 av Kandalf Lenke til kommentar
Judass90 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Finnes det ikke en manuel måte å få byttet IP da?? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan spille wow, siden 2 av mine kompiser kan spiller på akkurat samme server. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 WoW funka ikke hos dama, men her gjør det det!! w00t! Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 For å få ny IP-addresse ved router-restart må man vel ha "Motta IP-addresse automatisk" under Generelt kategorien i tilkoblingsprofilen. Lokal tilkobling finnes i Kontrollpanel --> Nettverkstilkoblinger. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Må Pc'en være av når man restarter router/modem for å få ny ip? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror dere med kabel har statisk IP, mens folk med DSL har dynamisk. Legg merke til ordet "tror" før dere som er litt mer datakyndig begynner å slå etter meg. Må Pc'en være av når man restarter router/modem for å få ny ip? 7651855[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen får ny - andre ikke. Jeg har UPC/Get, er det noen som har dette og har fått ny ip ved å slå av modemet? Jeg har prøvd det meste annet, da dama er inne på WoW og i raid tilkoblet samme modem, så jeg vil ikke ødelegge for henne . (Hun spiller mer WoW enn jeg gjør.) Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror dere problemet vil være fikset til i morgen?, eller vil det ta over helgen? Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 kjenner jeg blizzard rett så er det fiksa på mandag. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Tror nok den er en del i Blizzard som ikke skal hjem til helgen De jobber nok overtid for å løse dette problemet og det er nok oppe igjen til imorgen. Jeg leser utfra forumet på WOW-Europe at det kan være en ufrivillig banning av en del IP adresser eller et filter som er problemet, men det er ikke bekreftet. Endret 5. januar 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg leser ingen nye poster på wow-forumet de siste 2 timene jeg...andre som har merket det samme? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg leser ingen nye poster på wow-forumet de siste 2 timene jeg...andre som har merket det samme? 7652364[/snapback] funker ikke å logge seg in heller Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) mon tro om de gnomiske ingernørene har sviktet oss. Endret 5. januar 2007 av -Jp- Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hm.... forsøkte å resette modem flere ganger, uten hell. Gikk så inn å HARDKODET IP adressen, og VOILA. Hvis problemet da ikke ble løst i mellomtiden........ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hm.... forsøkte å resette modem flere ganger, uten hell.Gikk så inn å HARDKODET IP adressen, og VOILA. Hvis problemet da ikke ble løst i mellomtiden........ 7652466[/snapback] hvordan sette egen ip? eller vet IP, men ikke gateway mask og lignende. Hva skal settes der? Og DNS, hva faan? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hm.... forsøkte å resette modem flere ganger, uten hell.Gikk så inn å HARDKODET IP adressen, og VOILA. Hvis problemet da ikke ble løst i mellomtiden........ 7652466[/snapback] ble nå iallefall ikke fikset her Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 mener det var sånn at man kjørte ''Run'' > ''Command''> ''ipconfig'' så får du opp ip,dns,mask etc Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 :!: Jeg kom ikke inn med 62.xxx.xxx.xxx kom inn med 84.xxx.xxx.xxx log inn i ruter, gå til internet port ip adresse , trykk release , og renew. Talentløst opplegg. Har kastet bort 2 timer på fredagskvelden , fordi jeg hadde feil IP ?? Kan egentlig ikke tro det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) fikk ikke opp DNS-tall iaffal :S så hvordan finne dette satans nummeret? Endret 5. januar 2007 av chokke Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 "hehelol" jeg har kabel og statisk IP. Jaja...*finne StarCraft elns* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå