Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er det faen meg nede igjenn..... at det er mulig...

 

fikk spilt litt fra 3-4, så måtte jeg ut en tur, å begynte å spille for 15min siden, så ble jeg DC, ere mulig?

 

står ikke noe på breaking news heller..... jeg vet de prøver sitt beste men dette kan de da ikke kreve penger for? jeg skal få lov til å spille når jeg vil spille... betaler jo tross alt penger for dette.....!! #"¤¤!"#¤

Lenke til kommentar

har hatt problemer de siste dagene med lagspikes og d/c. når jeg logger meg på kommer jeg ikke inn på Frostmane, hvor min main er, men kommer rett inn på alle andre servere....

 

det som er rart er at ingen andre i guildet har samme problem, bortsett fra en annen som også er norsk.

 

begynner å lure på om det er et eller annet med Norge :S

er jo ikke mer enn et drøyt år siden det var en router i england som lagga alle telenor brukere som spilte wow. kan det være noe lignende?

 

ps. jeg finner heller ingen som klager på wow-europe forumene. folk pleier å være ganske kjapt ute med å klage der... :p

 

 

edit: det er visst en god del som klager på forumene. jeg lette bare i feil forum.

er det noen som har pratet med Telenor?

Endret av aeiopop
Lenke til kommentar

Jeg hadde i går problemer med disconects. Var inne, plutselig forsvant enten alt før jeg tilslutt ble disconecta, eller så løpte alle inn i vegger osv før jeg ble disconecta. Sleit til tider med å komme til Character select skjermen, og gav tilslutt opp.

 

I dag har jeg samme problem, ble nett kasta ut etter 20 min inne i spillet. Så kommer jeg ikke inn til character select skjermen engang... nå etter 10 min med venting på å komme inn igjen klarte jeg det, men blir sikkert snart kasta ut igjen :hmm::thumbdown:

 

edit: spiller forresten på Frostmane om det kansje har noe å si

Endret av lollipop
Lenke til kommentar
Jeg hadde i går problemer med disconects. Var inne, plutselig forsvant enten alt før jeg tilslutt ble disconecta, eller så løpte alle inn i vegger osv før jeg ble disconecta. Sleit til tider med å komme til Character select skjermen, og gav tilslutt opp.

 

I dag har jeg samme problem, ble nett kasta ut etter 20 min inne i spillet. Så kommer jeg ikke inn til character select skjermen engang... nå etter 10 min med venting på å komme inn igjen klarte jeg det, men blir sikkert snart kasta ut igjen  :hmm:  :thumbdown:

 

edit: spiller forresten på Frostmane om det kansje har noe å si

7544963[/snapback]

 

samme skjer meg.. men jeg spiller på aerie peak, tror faktisk det har noe med at vi bor i norge:P

Lenke til kommentar

Samme trøbele her i går kveld og i dag, bare disconeter og stopper opp.

Svenskene i Guilde jeg er i, har spilt i hele kveld uten problemer.

 

Er det noen som har noen ip adresser til serverne? Så kunne vi testet litt tracert saker og sett hvor problemene ligger i verden?

 

Begyner selv også og tro det er noe rart ut av Norge, sett både Telenor, NGT og Tele2 folk har klaga her i dag? Selv har jeg telenor.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Samme trøbele her i går kveld og i dag, bare disconeter og stopper opp.

Svenskene i Guilde jeg er i, har spilt i hele kveld uten problemer.

 

Er det noen som har noen ip adresser til serverne? Så kunne vi testet litt tracert saker og sett hvor problemene ligger i verden?

 

Begyner selv også og tro det er noe rart ut av Norge, sett både Telenor, NGT og Tele2  folk har klaga her i dag? Selv har jeg telenor.

7545317[/snapback]

 

tracert 80.239.181.128> C:\tracert.txt

 

Har gitt opp hele spillinga jeg, legger snart hele spillet på hylla, for siden patch har jeg hatt 300ms, og noen ganger opp mot 2k.

 

Har rett og slett ikke ord for det lengre, er så frustrert og skuffet av hele DRITTE!! "#%"#"#¤&¤

 

EDIT: Og nei Blizzard er aldelest ikek flinke til og gi ut informasjon når di sliter mye, nei det gir di ut et par timer etter feilen oppstår.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
"Logging in to game server"

 

!

7545130[/snapback]

 

Jeg kom litt lenger...

 

 

*Connected*

7545545[/snapback]

 

Folkens, trykk Run og skriv CMD (kommer til command promt)

og skriv in: tracert 80.239.181.128> C:\tracert.txt

 

Så venter dere noen minutt til den er ferdig og leser i den txt fila som ligger

i rot på c:

 

alt er flott der med ms(ping) men med engang Telia kommer in i bildet så dukker det opp problemer.

 

Dette er gammelt nytt men vil bare dere også skal sjekke det ut

Lenke til kommentar
"Logging in to game server"

 

!

7545130[/snapback]

 

Jeg kom litt lenger...

 

 

*Connected*

7545545[/snapback]

 

 

Awwww!!

 

sitter med samma "#¤"#¤#"¤ problemet selv! er meget iriterende!

folk blir jo sure på en og, når man drar sammen på "tokt" så står man der med 3 dusiner monstre rundt seg så forsvinner jeg(vi var jo bare 2 stk) så daua jo han andre fyren, for klarte ikke komme seg bort!

 

så "#¤"!#¤ frustrerende!

 

har jo søtte 4dager uten problemer, helt til i går, da ble alt fucka, vist det ikker virker i romjula kommer jeg til å kreve hver eneste krone tilbake pluss penger for tort å svie! hehe....

 

dette er jo ike akseptabelt!

Lenke til kommentar

lurer på om blizzard gjør noe med dette i det hele tatt, og om de vet om det er noe problem?

 

siden det er bare "lille" norge som plages? alle de andre jeg snakket med har ikke hatt problemer idag, de hadde litt problemer i går men ikke i dag.....

 

jeg sitter bare her å grøsser ved tanken på at de tikke skal virke i romjula, er jo da det er mest kos å spille!

 

huff huff.... hva kan man gjøre..... :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...