Dr3as Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 http://www.luxus-elg.net/tid_osv.txt her er forklaring på tiden... Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Paris er da strengt tatt GMT+1, så skjønner ikke hvor de har +2 fra. Har variert litt om de har skrevet GMT+1 eller GMT+2 før vedlikehold, men men Er vel dette med sommertid/vintertid. ikke alle landene som stiller klokka. hvor vidt frankrike gjør det vet jeg ikke såå.... ja. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 http://www.luxus-elg.net/tid_osv.txt her er forklaring på tiden... Frankrike har sommertid... http://www.timeanddate.com/norsk/bytid.html?n=181 Lenke til kommentar
FuZZer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 2min til servra skal være opp Lenke til kommentar
shabador Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) The scheduled time at which the European World of Warcraft realms were to be brought down has changed and cannot currently be confirmed. We apologise for this change in scheduling and thank you for your patience. Dette kommer vel ikke som en overraskelse. Jaja. Får rydde litt i leiligheten i mens. Endret 22. april 2005 av shabador Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hadde bare folk fortsatt å brukt denne tråden til syting. Men neida, alle andre tråder fylles opp av syting. Har hørt en del kommentarer om at folkene på US forumet klager mye, men det kan ikke være halvparten av hva visse bortskjemte drittunger gjør på dette forumet. Dette gjelder IKKE dem som har skrevet i denne tråden Men siten jeg syter selv nå så valgte jeg å legge den hit. Ha en fortsatt god dag! Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jadda, NOK en forsinkelse - BOMBE! Noe amatørmessig; patchen vet de størrelsen på, og har nok testa den, så det burde ikke være umulig å estimere nedetid (og heller legge til 1 time). Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 kommer ikke innpå wow-europe engang! Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 En litt spesiell vinkling på dette er vel navnet Blizzard. Dette kan vel oversettes med snøstorm.........som ikke akkuart er kjent for å gjøre ting lettere for folk (dvs ting tar litt lengre tid en planlagt ) Hadde de kalt seg selv "Lightning" er noe sånt, så hadde det vært greit Lenke til kommentar
FuZZer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er vel kansje litt vel mange som reloader sia vel Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 kan ha en liten spørrelek mens vi venter! Hva står denne forkortelsen for?: GAL Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 kan ha en liten spørrelek mens vi venter! Hva står denne forkortelsen for?: GAL GAL = Gal av lengsel. Savner wow. ikke fått spilt på.. sånn ca. 10timer Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Gal av lengsel" etter å spille wow ^^ Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Gal av lengsel" etter å spille wow ^^ Damn, posta samtidig som meg. Tankeleser Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Pul meg i rompa, ompa ompa" dette tok tid! Usj! Sånn, nu har jeg whinet ferdig Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har nå fått lastet og installert patchen - Ready for battle. Fikk heller ingen feilmelding på UI når jeg starta wow.exe etter patching, merkelig.. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 En liten tanke. Er det sånn at man ikke får dishonor av å ta folk som langt lavere lvls nå? Så til den neste patchen med dishonor kommer er det livsfarlig å være i contested areas? Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 må nok si at "Gal Av Lengsel" er feil! Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Etter at norge ledet 15 - 0 mot kina kom utligningen. 15 - 1. hehe (hockey) Fu Nan satt er helten! Står det noe nytt på wow europa?` Endret 22. april 2005 av ulv Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Man får fåreløbig bare dishonor av å kill low lvl NPC`s, ikke players. Men de vurderer å implementere dishonor for low lvl ganking også, bare ikke enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå