Bredoc Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor kan de ikke heller bare starte maintainance tidligere slik at folk kan spille om morningen? 7490280[/snapback] Poenget med å ta en maintance på det tidspuktet er vel at Blizzard regner med at 85% av spillerne, enten sover til dem skal på skole, eller jobb for den saks skyld. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Poenget er vel heller at da kan de ansatte hos Blizzard sove litt lengre før de går på jobb Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 er det noe spesielt som skjer i denne patchen? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bl.a. 30% mindre honor pr. kill Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bl.a. 30% mindre honor pr. kill 7491052[/snapback] det er ikke så farlig betyr bare litt mere pvp ^^ noe mere? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kalimdor nede på sylvanas, good job blizz! Lenke til kommentar
kweck Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor er det bare doomhammer som har gått offline veldig ofte de siste dagene siden patchen? Skjønner ikke at blizz kan gi mer tilbakemeldinger siden maintenancen i går ikke forandra noe som helst... Og rart at det er BARE DH som går offline. Veldig irriterende og naturlig nok mye whine. Syns vi burde få et par gratisdager for dette Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, nå er jo ikke Doomhammer en gang på serverlista. Den sto som "offline" for ikke så lenge siden, men nå er den helt borte. Tåpelige greier. Det er greit nok at det er litt arbeid i å opprettholde MMORPG-servere, men pokker heller. Dette her er ikke bra nok. Vi betaler faktisk for at de skal holde serverne oppe. Vi betaler i dyre dommer også faktisk. Jeg skulle likt å visst hva som var de egentlige problemene Blizzard har. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Good fucking game blizzard.. EK nede på Aszune.. Får bli litt RP med gnomen før jeg legger meg da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Noen som kan hjelpe meg? Jeg klarer ikke å logge på wow. Har prøvd alle 3 tingene her: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=884 Får bare opp connecting og om en stund står det unable to connect. Har vært slik i flere dager nå Edit: Av en eller annen grunn fungerer det nå. Merkelig... Har vært ødelagt i en uke, så fungerer alt igjen plutselig. Endret 19. desember 2006 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Og der falt man ut fra Frostwhisper. Når jeg prøver å logge inn igjen, blir den først stuck på retrieving realm list, så på success, så på realm list, så på game server et eller annet, og så stuck på success igjen. Blir så lei :/ Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Bl.a. 30% mindre honor pr. kill 7491052[/snapback] Dette er da allerede lagt inn, er det ikke? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Bl.a. 30% mindre honor pr. kill 7491052[/snapback] Dette er da allerede lagt inn, er det ikke? 7537704[/snapback] Hvis du ser litt nærmere på datoen han skrev innlegget ser du at det står 13/12, altså forrige Onsdag Lenke til kommentar
mwn Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 er det alltid like vanskelig å komme inn etter en service eller? aldri vært innpå så tidlig men nå er det ferie og det står det skal være ferdig 11. Men får ikke autentisert meg en gang før jeg blir kastet ut igjen? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 er det alltid like vanskelig å komme inn etter en service eller? aldri vært innpå så tidlig men nå er det ferie og det står det skal være ferdig 11. Men får ikke autentisert meg en gang før jeg blir kastet ut igjen? 7540944[/snapback] Pew, samme problem her. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 omg, har juleferie og wow funker ikke Kommer ikke inn på Char. lista Lenke til kommentar
Groolsch Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det samme skjedde med meg, dang akurat nå når jeg sitter på internett cafe og greier Lenke til kommentar
annoyomatic Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 er det alltid like vanskelig å komme inn etter en service eller? aldri vært innpå så tidlig men nå er det ferie og det står det skal være ferdig 11. Men får ikke autentisert meg en gang før jeg blir kastet ut igjen? 7540944[/snapback] Pew, samme problem her. 7540949[/snapback] Her også, henger på Authenticating og blir disconnecta. Men dette er "Business as usual" for Blizzard da^^ Legg også merke til websidene deres er nede også, og når websidene til Blizzard går ned i forbindelse med maintainance lover det aldri bra Lenke til kommentar
paboee Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 er normalt med litt forsinkelser, men noen ganger kommer en seg på kl 10 (hører med til sjeldenhetene da) Vil inn, må leeche honor mens jeg er på jobben Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det betyr at tusenvis av folk rusher in i technical support forumet og spammer med "OMG GG BLIZZ U R BADDER THAN MY GREY DM IT3MSZ" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå