Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det bare doomhammer som har gått offline veldig ofte de siste dagene siden patchen? Skjønner ikke at blizz kan gi mer tilbakemeldinger siden maintenancen i går ikke forandra noe som helst... Og rart at det er BARE DH som går offline. Veldig irriterende og naturlig nok mye whine. Syns vi burde få et par gratisdager for dette

Lenke til kommentar

Ja, nå er jo ikke Doomhammer en gang på serverlista. Den sto som "offline" for ikke så lenge siden, men nå er den helt borte.

 

Tåpelige greier.

 

Det er greit nok at det er litt arbeid i å opprettholde MMORPG-servere, men pokker heller. Dette her er ikke bra nok. Vi betaler faktisk for at de skal holde serverne oppe. Vi betaler i dyre dommer også faktisk.

 

Jeg skulle likt å visst hva som var de egentlige problemene Blizzard har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Noen som kan hjelpe meg? Jeg klarer ikke å logge på wow. Har prøvd alle 3 tingene her: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=884

Får bare opp connecting og om en stund står det unable to connect. Har vært slik i flere dager nå :(

 

Edit: Av en eller annen grunn fungerer det nå. Merkelig... Har vært ødelagt i en uke, så fungerer alt igjen plutselig.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
er det alltid like vanskelig å komme inn etter en service eller? aldri vært innpå så tidlig men nå er det ferie og det står det skal være ferdig 11. Men får ikke autentisert meg en gang før jeg blir kastet ut igjen?

7540944[/snapback]

 

Pew, samme problem her.

7540949[/snapback]

 

 

Her også, henger på Authenticating og blir disconnecta. Men dette er "Business as usual" for Blizzard da^^ Legg også merke til websidene deres er nede også, og når websidene til Blizzard går ned i forbindelse med maintainance lover det aldri bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...