Novocaine Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 30 stykker stuck i AB på Frostwhisper etter slaget.. Død over patching.. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Allt er klikk, på min server er kalimdor nede, allt er bugga i eastern kingdoms, BG's er nede, og allt er klikk, gg igjen blizzard! ufattelig at vi gidder å betale for å spille ett spill som er nede og bugga mye oftere enn det fungerer slik det skal. 7455967[/snapback] Sikker på at du ikke skal Grine litt mer a? 7456061[/snapback] Det e faktisk lett å bli litt irritert når du endelig har tid til å spille litt så funker ikke spillet Endret 8. desember 2006 av Kandalf Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 faen ass, stuck i wsg, logga ut og nå kommer jeg ikke inn igjen....lurer på hvor lang tid det tar før det blir fiksa ..snufs Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Kommer ikke inn igjen jeg heller. Dritkjipt. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Ja da var boulderfist nede igjen.. Er det noen andre som har problemer med andre realms..? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Noen som sliter med Silvermoon nå? Jeg står bom fast på Retrieving character list. Kommer inn på andre Realms. Endret 8. desember 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Kjøper nok gamecard i morgen, håper alt er bra til den tid! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 spiller på min lvl 2 ud rogue @ sylvanas atm. hvis noen spiller alliance der må dere gjerne be folka om å slutte å drepe meg (er i ironforge ^^ )trollbane er nede btw Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Oooh, blei stuck i en arena, heldigvis havna jeg i Darnassus av alle steder da jeg prøvde å logge inn for tredje gang :phew: Lenke til kommentar
kafan Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 På en måte godt å høre andre sliter med bg's. Er rart da, at blizz ikke har skjønt for lenge siden at svært mange flere ville tilbringe mye tid i bg nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Det er blitt nevnt mange ganger før, og nå skjedde det med meg også. Character-screen poppa opp mens jeg grinda, og jeg kommer ikke inn igjen. Hva nå? edit: Klarte å logge inn, og havna på en helt annen plass Endret 9. desember 2006 av Neautiful Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Å der gikk balnazzar offline igjen..... Lenke til kommentar
ptta Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Er det ikke stabilt for alle enda? Nå begynner det å drøye ut, litt problemer på Torsdag er greit nok. Men når folk blir logga ut og plassert andre steder i nå, da er det for ille Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Har vært nær sagt dønn stabilt for meg på Doomhammer/Bloodscalp siden dagen etter patch. Virker som om det er litt individuelle server-issues, spørs om det er så bra. Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Og nå er The Maelstrom nede igjen, har vært offline iallefall en gang før i dag å. HVa er det Blizzard egentlig tuller med nå Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 I min battlegroup har jeg nå vært inne i AB nr. 201, høyeste jeg har vært inne i før 2.0 var ca 80.. BG-serverne trenger en finfin oppgradering eller oppdeling av battlegrups.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Hva er det som skjer egentlig? Nå kuker alle serverne igjen. Latterlig lag på alle serverne jeg har chars på, og på Doomhammer finnes det ikke hverken folk eller fe (samt at det er et par SEKUNDERS lag der). Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Morsomt i AV nå ALLE lagger Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Spinebreaker fungerer ypperlig, så om noen vil være med i horde guilder der kom på nå ! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Doomhammer helt nede nå. Det virker nesten som om Blizz driver å patcher (nødpatch) på alle serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå