Amaranth Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Sære greier, alle karakterene mine funker fint.. med untak av litt lagg.. Mens main'en min har vært mye tyngre bugga enn de andre. Får fint til å traske igjennom stormwinds gater med en alt. Men main'en for tiden er fanget i byen, alle byggninger og annen arkitektur er borte. Kun min karakter, samt andre som befinner seg i nærheten, da uten klær.. Endret 7. desember 2006 av Amaranth Lenke til kommentar
flakken Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Har gitt opp på PvP etter denne patchen... Alt man kommer mot er tier 3 premades og horde premades er umulig å få tak i.... 20 BG's 3 HK's... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Har det helt fint jeg! Alt inkludert BG som jeg har testa funker fett! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Sære greier, alle karakterene mine funker fint.. med untak av litt lagg.. Mens main'en min har vært mye tyngre bugga enn de andre. Får fint til å traske igjennom stormwinds gater med en alt. Men main'en for tiden er fanget i byen, alle byggninger og annen arkitektur er borte. Kun min karakter, samt andre som befinner seg i nærheten, da uten klær.. 7448273[/snapback] jeg ser ikke mainen min engang. men ser texturs på byggninger etc. de fleste andre er nakne tho. mere lol: det går faktisk ann å snakke med npcer selv om de heter unknown =P Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 whiiiiiiiiiiiiiine, kul tiras nede - igjen! :| 7442134[/snapback] Da kan du jo benytte anledningen til å få deg litt frisk luft. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 whiiiiiiiiiiiiiine, kul tiras nede - igjen! :| 7442134[/snapback] Da kan du jo benytte anledningen til å få deg litt frisk luft. 7449052[/snapback] pthh, bare å åpne vinduet det... Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Lalala. Earthen Ring fortsatt nede ja. Og ingen respons fra Blizz. :golfclap: Strøken patching. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå når jeg følte alt var så fint begynner skumle ting å skje! Av og til blir jeg kasta tilbake til karakter velginga og andre ganger blir jeg disconnecta helt! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noen galt med Grim Batol nå ? Jeg kommer ikkje inn det står noe retrieving character list ? :S noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som vet om en ny versjon av Cosmos kommer ut? skulle gjerne hatt den. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 flere enn meg som sitter fast på retrieving character list på Grim Batol? Lenke til kommentar
malificus Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Noen galt med Grim Batol nå ? Jeg kommer ikkje inn det står noe retrieving character list ? :S noen som kan hjelpe ? 7455233[/snapback] hey ole sånn er det ikke bare for deg tror det var samme problemet med joakim vadet bare blizz som ikke har det allt under kontroll Endret 8. desember 2006 av malificus Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 flere enn meg som sitter fast på retrieving character list på Grim Batol? 7455593[/snapback] ja Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4280&p=7455943& Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 flere enn meg som sitter fast på retrieving character list på Grim Batol? 7455593[/snapback] ja 7455943[/snapback] bra da er det ikke min pc som har klikket eller noe Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Allt er klikk, på min server er kalimdor nede, allt er bugga i eastern kingdoms, BG's er nede, og allt er klikk, gg igjen blizzard! ufattelig at vi gidder å betale for å spille ett spill som er nede og bugga mye oftere enn det fungerer slik det skal. Endret 8. desember 2006 av Kandalf Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 omg grim batol er need /cry er det mulig blizz kan dere ikke gjøre noe riktig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ja grim batol er nede igjen for faen hater det så inderlig Lenke til kommentar
andiss Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Allt er klikk, på min server er kalimdor nede, allt er bugga i eastern kingdoms, BG's er nede, og allt er klikk, gg igjen blizzard! ufattelig at vi gidder å betale for å spille ett spill som er nede og bugga mye oftere enn det fungerer slik det skal. 7455967[/snapback] Sikker på at du ikke skal Grine litt mer a? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 er du klar over hvor mye den har vert nede eller når den driten kom på onsdag kom jeg inn før seint og de har nerfa warrior igjen så er jævelig sur atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå