IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 KEK, tror dette tvinger meg til å legge inn en liten game partisjon med windows på for å sjekke om det er så fucka der Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Må vel det uansett tenker jeg, siden tbc kommer til å kreve utrolig mye mere enn det min stakkarslige crossover office støtter :s *mye nytt og fint i patchen tho* Endret 7. desember 2006 av Ole J Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Er serverene oppe og stabile nå?? (er på jobb så jeg får ikke sjekka selv) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Er serverene oppe og stabile nå?? (er på jobb så jeg får ikke sjekka selv) 7445696[/snapback] frostwhisper var stabil nå nettop, Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Executus any 1? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Var eller er stabil? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 trollbane er oppe.. men alle er nakne i if.. helt lag fritt tho. noen folk har enkelte armor pieces. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå restarter Spinebreaker i alle fall... Vet ikek hvor lenge den varer jeg.. Hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 var noen grusomme displacement bugs i går i allefall, verste jeg har vært med på. er 60 yards fra gorillaen som slår på meg ftl Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå får ikek jeg logger på charen min på skullcrusher, får se den, men når jeg logger inn og loader ferdig blir jeg kasta ut til menyen igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) står helt fast når jeg skal logge inn, står bare på "handshaking" Endret 7. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 ArghJ! Så klart var det jo bare spørsmål om tid før alt gikk TIL HÆLVETE! Var det 30 min spilling jeg fikk i dag før serveren gikk til helvete mon tro...! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Authenticating. Kjempegøy... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Authenticating nå ja.... kom meg til handshaking istad men da stoppa det. "Could not log in to World of Warcraft at this time. Please try again later." Endret 7. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Me wanne play WoW now, gief wow now pl<xx now. thx bajs Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 omfg, har streva i hele dag nå med å formatere og patche wow så kommer jeg meg faen ikke inn :s Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 En ting skal di ha. Pingen min (ms) har synket drastisk etter patchen, nå er den grønn og fin (108ms) med Telenor som jeg har låge på over 300ms med siste mnd og to. Men, hadde vi bare klart og kommet oss in og fått spillet litt mer. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Hadde store planer om å levle warlocken min til 60 i helga, men det ser jo veldig svart ut nå... Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Er logget inn, jeg, spiller helt fint Sorry Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 lol, har logget inn, første gang fikk jeg se mine teksturer men nå er jeg usynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå