Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

verste patch noen gang,

jeg som fire mage kan bruke kanskje 5 spell i combat så er jeg mana tom, jeg har 5k mana.

møter jeg en hunter kan jeg snu han tar meg på 3 skudd.

warlock kan jeg bare legge meg ned frivillig å dø, snakk om å være overpower.

druid i feral, er verre en rogue snart, tar meg på 5 sec,

og dem andre oxo, hva har dem gjort med mage i pvp??

gearet mitt er 70% epic, og resten pvp gear blått. tidligere rank 11, dette har ødlagt mye syns jeg , håper det blir fort fiksa!!

Lenke til kommentar
verste patch noen gang,

jeg som fire mage kan bruke kanskje 5 spell i combat så er jeg mana tom, jeg har 5k mana.

gearet mitt er 70% epic, og resten pvp gear blått. tidligere rank 11, dette har ødlagt mye syns jeg , håper det blir fort fiksa!!

7443491[/snapback]

Som gjentatt flere hundre ganger, skill > gear.

Søk : ''vurtne'' på video.google.com, så ser du en mage med _skills_. Han ganker epic folk i blått...

Og mana cost er knapt 400 på høyeste rank fireball, neppe om du er oom etter 5 spells..

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
verste patch noen gang,

7443491[/snapback]

Som gjentatt flere hundre ganger, skill > gear.

Søk : ''vurtne'' på video.google.com, så ser du en mage med _skills_. Han ganker epic folk i blått...

Og mana cost er knapt 400 på høyeste rank fireball, neppe om du er oom etter 5 spells..

7443713[/snapback]

gearet mitt er bra, firespells koster mana, pyroblast over 500, firenova 550. firball rank 12 500+ , så tar du opp mana shield, er ikke mye du kan gjøre da når min totale mana er 5500++

Lenke til kommentar

Hehe, da er ABSOLUTT ALLE serverene i min server-liste nede :thumbup:

Jeg hadde ærlig talt ikke ventet at de skulle klare dette på de 12 timene de "estimerte", men godt over 24 timer?......

Er jo nesten komisk dette da, men hvis kvaliteten på de tekniske løsningene til Blizzard ikke øker en god del fremover tør jeg vedde ganske mye på at Age of Conan går forholdsvis lyse tider imøte når det blir lansert. De fleste skjønner jo at det er tidkrevende å implementere en såpass omfattende patch, men det får vel være grenser? I tillegg kan man jo være rimelig sikker på at følgende skjer den neste uken :

- folk klarer etterhvert å logge seg inn, bare for å finne ut at de har 3000+ latency konstant, samt store lag-spikes. Blizzard ber alle med lag-problemer sjekke firewall'en sin.

- fredag kveld kommer de første tilbakemeldingene om at instance-serverene er nede /og eller re-settes / disconnectes hele tiden.

- overnevnte fører selvfølgelig til at alle i raids som dc'er prøver å logge inn igjen, som igjen fører til at login-serverene går ned. Blizzard's hjemmesider går ned pga stor trafikk pga alle som lurer på hva f**n som har skjedd. Serverene er fullstending bugga hele helgen bortsett fra mellom klokka 04.00-06.00 da svært få er online.

- mandag tas samtlige servere ned i 5-6 timer for å legge inn en emergency-update, login-serverene krasjer sånn i åtte-tida mandag kveld og er nede til langt over midnatt. Mange har fortsatt 3000+ latency og instance-serverene bugger.

-Prosedyren repeteres tirsdag

- natt til onsdag annonseres en "extended maintance" fra klokka 01.00 - 13.00 onsdag.

- klokka 15.00 onsdag er fortsatt kun 1/4 serverene oppe. I sju-tida får endel logga seg på, men nesten samtlige blir stående å vente på "retrieving character-list. De som får logga seg på rapporterer om lagspikes og høy latency. Blizzard ber de med lag-problemer om å sjekke fire-wall'en sin.

- rinse and repeat.

Alt surret i etterkant er jo nesten mer irriterende enn at de bruker over 24t på en patch. Men, men, det finnes heldigvis andre og mer(!) fornuftige ting å bruke tiden på, bare ble litt oppgitt av å logge på klokka 01.30 bare for å se at alle serverene var nede :p

Lenke til kommentar
verste patch noen gang,

7443491[/snapback]

Er det murligt og whine mere? l2p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...