Kenny™ Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm... dette har jeg sett på test realm også... det som skjer er at serverene kræsjer ned fordi det er så mange som prøver å logge seg på samtidig... så beste anbefalingen er vel å vente til i morra Lenke til kommentar
pydi Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 lol, kom innpå en server mens jeg venter på zenedar... valgte en tauren og endte opp i et tauren frenzy.. sikkert over 200 level 1 taurens som stod og /moo'et på start stedet... jævli tidi Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Startet en gnome mage, tror jeg fikk talt rundt 300 stk :S fpsen min var på 3 Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 loooool! Jævli bra Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 lol, kom innpå en server mens jeg venter på zenedar... valgte en tauren og endte opp i et tauren frenzy.. sikkert over 200 level 1 taurens som stod og /moo'et på start stedet... jævli tidi 7441967[/snapback] Sånn er det hver gang det kommer en ny patch og bare noen få servere er oppe, lol folk har ikke noe annet å gjøre enn å loke på andre servere. Lenke til kommentar
kalken Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 foresten er jeg bare blind eller har ikke blizzard lagt inn arenas alikevel? Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Stuck på retriving char list på vashj nå! noen som har kommet inn? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) kan ikke alle tullingene bare la vær å spille istedet for å lage nye chars? jeg som faktisk har min main på Sylvanas kommer ikke inn fordi så mange level 1 tullinger ødelegger... Endret 6. desember 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Nei, servern jeg har mainen min på er ikke oppe enda heller Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hater denne patchen! "Retrieving character list" FOREVER! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 foresten er jeg bare blind eller har ikke blizzard lagt inn arenas alikevel? 7441994[/snapback] det var vel egentlig alldri snakk om å legge inn arenaen? de holder jo til i outland... tror jeg ihverfall :!: Lenke til kommentar
kalken Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 foresten er jeg bare blind eller har ikke blizzard lagt inn arenas alikevel? 7441994[/snapback] det var vel egentlig alldri snakk om å legge inn arenaen? de holder jo til i outland... tror jeg ihverfall :!: 7442030[/snapback] utrolig rart at de var oppe på PTR da... outland er også en del av mapet nå Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Lol, jeg har spilt i 2 timer snart jeg nå. Koser meg i BG med å skaffe honor og BG marks.... Jeg kan lukte HW staff........ Lenke til kommentar
toranv Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 77 bruker(e) leser denne tråden Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Arenaen kommer, det var bare noen problemer med den, så den ble disabla litt. - US reports with problems with regard to the Arenas of which have been disabled for around 24 hours until fixed We have temporarily disabled the battlemasters for the arena system due to an issue that appeared during our patch implementation today. We anticipate this issue to be resolved by tomorrow and we will provide an update once the battlemasters and arenas are available. The issue will be able to be resolved with a hotfix while the realms are live and should not require any additional downtime. The battlemasters for the battlegrounds will still be available during this time. Endret 6. desember 2006 av Nikkor Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Nevermind.........feil- Endret 6. desember 2006 av geedoo Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Der kom jeg inn på alten men stopper på den loadning screenen Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg kom nettopp inn på Boulderfist Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 whiiiiiiiiiiiiiine, kul tiras nede - igjen! :| Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Uuul, kom inn på warlocken, Titanbar + Fubar ødela litt, så var det utlogging for å deaktivere Titanbar.. stuck på retrieving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå