Xarus Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Håper stormreaver snart blir oppe ^^ atm kan jeg ikke logge inn:/ "unable to connet" Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som har kommet seg inn på NEptulon? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hihi tviler sterkt :!: Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skrev det, det kom bare ut Tipper de 4 andre som skrev slikt også ble banned :o Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 faen og lenge de skulle ha nede idag da:S Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Fortsatt over 50 svette nerder som venter spent på nytt content ser jeg Ja jeg er en av dem, men har øvet til prøve i mens Lenke til kommentar
neoman Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 balnazzar kom opp har gleda meg i hele kveld men booom. stuck in retriving character list /cry Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hihi tviler sterkt :!: Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skrev det, det kom bare ut Tipper de 4 andre som skrev slikt også ble banned :o 7441783[/snapback] Du er klar over hvor mye ekstra stress folk som deg påfører Blizzard? Og hvor mye dere ødelegger for andre spillere fordi Blizzard må ta seg av dere? Og da snakker jeg ikke engang om gullkjøpingen din... Det er jo åpenbart at du ikke er moden nok for spillet når du ikke engang vet hvorfor du oppfører deg sånn. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ikke så rart det står stille, halve europa skal vel logge på nå.... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Serverne dems skal jo tåle slikt press. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hihi tviler sterkt :!: Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skrev det, det kom bare ut Tipper de 4 andre som skrev slikt også ble banned :o 7441783[/snapback] Aaah, sorry, står jo temp Da får du sikkert den tilbake om noen dager skal du se Regner med de ikke orker drittunger atm... Lenke til kommentar
tmg Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 balnazzar kom opp har gleda meg i hele kveld men booom. stuck in retriving character list /cry 7441806[/snapback] Akkurat samme problem bare på annen server... Jævlig irriterende Sooo close, but yet so far away! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hihi tviler sterkt :!: Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skrev det, det kom bare ut Tipper de 4 andre som skrev slikt også ble banned :o 7441783[/snapback] Du er klar over hvor mye ekstra stress folk som deg påfører Blizzard? Og hvor mye dere ødelegger for andre spillere fordi Blizzard må ta seg av dere? Og da snakker jeg ikke engang om gullkjøpingen din... Det er jo åpenbart at du ikke er moden nok for spillet når du ikke engang vet hvorfor du oppfører deg sånn. 7441813[/snapback] Jada. Vi trenger ikke diskutere så mye mer rundt det der, Gjort er gjort Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som kommer inn på Maghteridon? Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 serverne er oppe, men jeg er stuck på retrieving character list... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) hoho, fuck alle for igjen EDIT : har de ikke gaatt litt vel lang tid naa?? folk betaler tross allt for aa spille det. Endret 6. desember 2006 av drugis Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som kommer inn på Maghteridon? 7441884[/snapback] Står bare retrieving character. Sikkert mange som prøver å logge samtidlig Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jaja, jeg får slenge meg på med spørsmål da... Noen som kommer inn på Emerald Dream? Driver fortsatt å laster ned patchen (woot!? ) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jaja, jeg får slenge meg på med spørsmål da... Noen som kommer inn på Emerald Dream? Driver fortsatt å laster ned patchen (woot!? ) 7441908[/snapback] Er ikke oppe i følge server lista. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Er det bare meg eller forsvinner plutselig alle realmsa fra lista også dukker dem opp igjen etter noen sekunder? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Merkelig! Jeg får opp character list, ok kan logge inn, men blir kasta rett ut til character list igjen - gang på gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå