Dj Frost Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 fan ikke løye d var mange servere oppe.. var jo inne på tyske servere... er jo helt lost i kveld jeg tror jeg tar meg en tur ut ja! Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er alle serverne fortsatt nede? med tanke på at det sitter 67 stykker å leser denne tråden? mangler 10 shitty % for at patchen blir ferdig!:O Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 JIPPI! Fikk nettopp opp en melding om at jeg er temp banned. Akkurat det jeg trengte! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 guilden min atm. har over 150+ medlemmer når jeg skriver atm... Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 JIPPI! Fikk nettopp opp en melding om at jeg er temp banned. Akkurat det jeg trengte! 7441579[/snapback] hva har du gjort da? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Kjøpte gull for lenge siden Men jeg tror ikke det er det som er årsaken. Tipper det heller er på grunn av at jeg tok den gamle GM greia; [1.General][Zahron]:Lol <GM>: I am sorry to say, but the servers will never come back. Og det gjorde jeg minutter før jeg ble banned Står at jeg er temp banned, så jeg vet ikke Endret 6. desember 2006 av Eclipse2k Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 kan noen gi melding til Blizz om at de må få opp Sylvanas igjen? jeg vil sjekke hvordan spillet er etter patch, men kanskje flere enn meg som har akkurat den tanken Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 der var Tarren Mill oppe:) men så var det specca :S noen ider om bra PvE Sverd Specc? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kjøpte gull for lenge siden Men jeg tror ikke det er det som er årsaken. Tipper det heller er på grunn av at jeg tok den gamle GM greia; [1.General][Zahron]:Lol <GM>: I am sorry to say, but the servers will never come back. Og det gjorde jeg minutter før jeg ble banned Står at jeg er temp banned, så jeg vet ikke 7441641[/snapback] Den var jævla slem, menmen.. Fortjent var det vel Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aerie Peak er oppe igjen også. Kom inn uten problemer. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Yes! Spinebreaker og Skullcrusher åpen! Ser ut til at alle realmsa kommer online nå Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kjøpte gull for lenge siden Men jeg tror ikke det er det som er årsaken. Tipper det heller er på grunn av at jeg tok den gamle GM greia; [1.General][Zahron]:Lol <GM>: I am sorry to say, but the servers will never come back. Og det gjorde jeg minutter før jeg ble banned Står at jeg er temp banned, så jeg vet ikke 7441641[/snapback] Fatter ikke hva som gjør at folk får seg til å oppføre seg som tullinger på den måten. Om det ikke burde vært aldersgrense, så er det åpenbart at umodne individer skaper hodebry og ekstra stress for både Blizzard og andre spillere. Forøvrig så burde de som ikke har fått opp serveren sin gi blanke i å logge seg inn på andre servere bare for å starte lvl1 characters. Det skaper bare ekstra bry for de som faktisk spiller på de serverne. Men sunn fornuft kjemper nok en forgjeves kamp i WoW... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Kjøpte gull for lenge siden Men jeg tror ikke det er det som er årsaken. Tipper det heller er på grunn av at jeg tok den gamle GM greia; [1.General][Zahron]:Lol <GM>: I am sorry to say, but the servers will never come back. Og det gjorde jeg minutter før jeg ble banned Står at jeg er temp banned, så jeg vet ikke 7441641[/snapback] Den var jævla slem, menmen.. Fortjent var det vel 7441701[/snapback] Pluss at jeg spammet det, og var en "del" mer sarkastisk. Håper virkelig dette ikke varer lenge Men fortjent var det jo egentlig Endret 6. desember 2006 av Eclipse2k Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 kan noen gi melding til Blizz om at de må få opp Sylvanas igjen? jeg vil sjekke hvordan spillet er etter patch, men kanskje flere enn meg som har akkurat den tanken 7441650[/snapback] Er du seriøs? Eller er det et ironisk innlegg? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kjøpte gull for lenge siden Men jeg tror ikke det er det som er årsaken. Tipper det heller er på grunn av at jeg tok den gamle GM greia; [1.General][Zahron]:Lol <GM>: I am sorry to say, but the servers will never come back. Og det gjorde jeg minutter før jeg ble banned Står at jeg er temp banned, så jeg vet ikke 7441641[/snapback] Den var jævla slem, menmen.. Fortjent var det vel 7441701[/snapback] Pluss at jeg spammet det, og var en "del" mer sarkastisk. Håper virkelig dette ikke varer lenge 7441743[/snapback] Jeg håper det varer veldig lenge. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kjøpte gull for lenge siden Men jeg tror ikke det er det som er årsaken. Tipper det heller er på grunn av at jeg tok den gamle GM greia; [1.General][Zahron]:Lol <GM>: I am sorry to say, but the servers will never come back. Og det gjorde jeg minutter før jeg ble banned Står at jeg er temp banned, så jeg vet ikke 7441641[/snapback] Den var jævla slem, menmen.. Fortjent var det vel 7441701[/snapback] Pluss at jeg spammet det, og var en "del" mer sarkastisk. Håper virkelig dette ikke varer lenge 7441743[/snapback] Jeg håper det varer veldig lenge. 7441754[/snapback] Forhåpentligvis hvertfall til mars! Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 vashj er oppe igjen! Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Perm= permanent, dvs evig.... Lenke til kommentar
kalken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) de fleste er oppe, men stuck på retrieving character list! leif vidar Endret 6. desember 2006 av kalken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå