Rata101 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Huff, ja. Får ta en kald dusj så lenge. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 de har hatt god tid på det, lover at klokken 13.00 skal Realmsa være oppe men så kommer det ny mld at nei det blir nok 15.00! grunnen er jo fordi de er oppråttne som f*** Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 de har hatt god tid på det, lover at klokken 13.00 skal Realmsa være oppe men så kommer det ny mld at nei det blir nok 15.00! grunnen er jo fordi de er oppråttne som f*** 7441016[/snapback] Er du ny med wow du eller? Har alltid hvert sånn når det kommer store patcher. Mye som skall stemme, Bedre med litt nede tid enn masse bugs Finn frem en god bok les den og sov litt så er sikkert serverene tilbake. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 nope er ikke ny! men det som er irriterende er at de har lært fra andre patcher osv hvor vanskelig det er å få det opp i tide men fremdeles holder de ting å fremdeles ikke holder noe av det de sier.. de har brukt den derrane "apologize" for mye nå! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 de må da greie å få fikset serverene sine snart!!! heldigvis er det jul i tøyengata snart... Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er lei av det jeg også. Men forstår det jo også. Di fleste bugsa dukker vel opp etter at den er publisert. Men Blizzard kunne vært mye flinkere til og informere Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Da er jeg nr. 20 i kø! Estimated time < 1 minute! (Tysk server! ) EDIT: Doooh! Kan ikke create character! :!: Jaja, glad at jeg bare ventet u under 5 min! Endret 6. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
flakken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oh well, det er dette man har filmer og slikt for. En sløv kveld på sofaen mens man stirrer på TV'en. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 så sant så sant, kjøpte den nye Pirates of The Caribian i dag! tror det er å slenge inn ei pizza å fyre i gang filmen Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ja flere må ta det eksemplet.. tror jeg fyrer i gang en film selv! Bedre det en å sitte her å banne å steike i timesvis Endret 6. desember 2006 av Dj Frost Lenke til kommentar
Burg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oh yeah, rundt 2000 kø på de av english serverne som er oppe ^^ Lenke til kommentar
Qizaa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Serverene kommer sikkert ikke opp før imorra kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og jeg er nummer 1000 akkurat nå! Ble glad når serveren min var oppe, slik at jeg fikk testet talents og slikt, men nei, det får jeg vel vente litt med. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Serverene var jo oppe en stund! Fikk sett litt på d nye PvP systemet, nye talentsa (warlock peten var jo digg) osv.. men plutselig så gikk alt til H****e Endret 6. desember 2006 av Dj Frost Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 10 min igjen til jeg og samboeren skal mekke pepperkakehus, totally from scratch... Heh, bedre enn å vente på at denne driten skal bli ferdig hvert fall. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hum. Earthen Ring var iallefall stabil fra 15.15 til 18.15. Da logga jeg. Hva skjedde så? Hvorfor gikk alt ned igjen? "Normal" ustabiltet? Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 var online på eonar i 10-15 min så ble jeg kicka tilbake til char list, etter det kom jeg ikke inn igjen så jeg gikk for å gjøre noe annet, når jeg kom tilbake var ikke serverne online engang, men som de fleste sier, dette skjer ved nesten alle patcher så er vel bare for folk å finne noe annet å gjøre og så heller prøve imorra Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Da begynner det å ligne på noe her! Serverene er på vei "up! Up! And away!!" EDIT: OMG! OMG! OMG! Jeg klarte å create en alt på Outland serveren! :!: Men fryser på 100% loading.. Endret 6. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg forstår meg bare ikke på Blizzard! Di har rundt 6 - 7 millioner spillere verden over, som betaler 100kr måneden hver for å spille. Å så gidder dem ikke gi en noelunde normal informasjon om hva som skjer! Det er bare "vi beklager", "vi jobber med saken" osv.. I mens sitter en halv verden å irriterer vette av seg Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) litt kult egentlig, nå ser man faktisk silvermoon city på reputation taben, sitt old news for noen men men Endret 6. desember 2006 av Ickz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå