Gnurk Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg får logga meg inn og sett på folka mine. Men når jeg prøver å gå inn i selve spillet så får jeg beskjeden: "World server is down". Noen andre som opplever det samme?Jeg spiller på dragonmaw. Akkurat det samme her, har kommet dit den siste halvtimen men så er det stopp. (Draenor) Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 er inne jeg. Men går rundt alene i stormgarde. ikke en eneste enemy Lenke til kommentar
Lypsylmedsmak Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Der kom jeg inn på Sunstrider igjen og, herlig! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) "Retrieving Character List" står det her nå. Og sånn har det vært ei stund :/ Edit: Nei der ble jeg disconnected igjen ja.. Edit2: Connected.. Men ikke lengre enn som så. Endret 17. april 2005 av DataChild Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Til meg kom meldingen: Cannot connect to World of Warcraft at this time. Please try again later. Flere? Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 HAHA. ingen NPC`er på burning blade. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kommer fortsatt ikke inn.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ingen NPC's og når jeg prøvde å ta tram til stormwind siden jeg da ikke fikk flydd ble jeg discinnecta, og når jeg logger inn nå blir jeg disconnecta HVER gang den er ferdig å loade.. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Etter noen forsøk kommer jeg inn, får valgt character men så den samme beskjeden: "World server is down".... Jaja, gidder ikke mer for i kveld, film istedet: "The Football Factory" Lenke til kommentar
Con Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Kommer ikke inn jeg heller... Spiller på Azjol-Nerub.... Edit: klokken er forresten feil her inne.... Endret 17. april 2005 av Con Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Due to a major network issue, part of the WoW platform has been unreachable for many players. We are working hard on this problem and the realms should become available shortly. However, due to the extremely heavy load on our login servers, players will continue to experience difficulty entering the game for some time tonight. The account creation pages are also currently unavailable but will become available as soon as these problems have been remedied. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) På dunemaul får jeg meldingen: World server is down Noe før jeg gjøres før jeg går ned på byn og knuser et utstillingsvindu der det står WoW bak Edit: World og Leif Endret 17. april 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hehe. kom meg faktisk helt inn i Undercity i burning blade Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dragonmaw fungerer fortsatt ikke... Noen andre som spiller på dragonmaw her? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 However, due to the extremely heavy load on our login servers, players will continue to experience difficulty entering the game for some time tonight. Neste gang ringer vi ALLE kompisene våres og ber dem logge inn i et sett sammen med oss. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som har lest noen grunn til at alt var nede?? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Så sinnsykt typisk.. folk hyler som kvinnfolk (no offense til jentene på forumet ) når serverene er nede.. "hva skjer"... "blizzard ditt" og "blizzard datt"... men så fort de er oppe igjen er alt glemt.. Noen som i det hele tatt vet hvorfor alle serverene var nede i flere timer? Hvorfor ikke nettsidene deres fungerte en gang?? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som i det hele tatt vet hvorfor alle serverene var nede i flere timer? Hvorfor ikke nettsidene deres fungerte en gang?? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå