Sirslask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Scarshield Legion er nede den og, WoW siden er nede, jeg klarer ikke mye mer spiller litt Gmod jeg Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Samme hver gang. Med alle de pengene de får inn så burde ikke dette skje. 7439662[/snapback] Og med alle pengene Microsoft får inn burde det ikke vært sikkerhetshull i windows... Blir whina mer om WoW Personlig skjønner jeg ikke hvordan noen folk kan bli så sure over at det ikke fungerer. Ta en bolle... De jobber med saken. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ENDELIG! ble nettop ferdig nå, etter og ha stått på 99% i 10 min elns så nå skal jeg selvsagt på trening da vettu Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ENDELIG! ble nettop ferdig nå, etter og ha stått på 99% i 10 min elns så nå skal jeg selvsagt på trening da vettu 7439735[/snapback] Vell, det eneste du går glipp av er nok endel venting. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og aszune (asszone) er nede den, kunne noen forvente seg noe annet? ETA er plutselig 19.00, hvem kunne vel tro noe slikt? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 aaargh 20 minutter og forstatt ikke klart venter her litt til Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 starta klokka halv ellve i dag a naa mangler eg ein MB paa patchen min, WWOOOHOOOO!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lol. Patchen sto på 20 minutt igjen i sted, og når jeg sjekka nå, 10 min etterpå, er den på 60 min. wtf? :S Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dragonmaw er nede... og den skal visst vere oppe igjen 19:00 Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hmm..merkelig. Boulderfist vare nede i ca 2 min så kom den opp igjen.. men får jeg spillt? neh.. Edit; jippi.. nå som de andre serverne er nede kommer det sikkert 10000 folk som starter ny char... Endret 6. desember 2006 av Freestyler^ Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jaja.. Står fast på "retrieving character list" i ca. 5-10 minutter, før lista endelig kommer. Når jeg så velger en en av karakterene og trykker "Enter World", så kommer login baren som laster. Før jeg er tilbake til "retrieving character list". Det går smått men sikkert framover altså. :!: Dette gjelder Aerie Peak btw. Endret 6. desember 2006 av dercaS Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Dobbel post gitt.. Endret 6. desember 2006 av dercaS Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Skjer med nesten alle servere. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 deathwing nede magtheridon nede men sylvanas er oppe, typisk at jeg har bare en lvl 15 hunter der rockna, alliance ller horde på deathwing? Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Error retrieving character list. Merkelig at jeg fortsatt prøver. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Error retrieving character list. Merkelig at jeg fortsatt prøver. 7439943[/snapback] Endret 6. desember 2006 av cve Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ok, sida eg ikkje kan starte spelet ( skjermkort problem ) er det mulig å starte nedlasting frå ei fil i WoW mappa? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg hørte at noen av serverne har hatt et kjempekræsj, og at muligens char's har blitt sletta...!Er dette bare kødd ell? blir nervøs her... Edit: Bla Sunstrider skulle visstnok ha kræsja... 7439686[/snapback] Isåfall, ville det ikke vært latterlig om et så stort selskap som Blizzard ikke har backup av systemene og filene sine...? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg hørte at noen av serverne har hatt et kjempekræsj, og at muligens char's har blitt sletta...!Er dette bare kødd ell? blir nervøs her... Edit: Bla Sunstrider skulle visstnok ha kræsja... 7439686[/snapback] Isåfall, ville det ikke vært latterlig om et så stort selskap som Blizzard ikke har backup av systemene og filene sine...? 7439967[/snapback] seffoelgelig har di det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sikkert en eller annen jævel som har lekt seg med netbus på systemet til Blizzard. Men ja nei, kjedelig å vente altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå