jajafon11 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er jo et funny spill det. Spiller det på skolen Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jaja! 61 % på 90 min er vel ganske bra med Blizz downloader! Fortsatt 40 % og 1 time igjen da -_- Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Beklager min uvitenhet, men noen som kan linke meg en plass hvor jeg kan laste ned Patch 2.0.1 ? Orker ikke vente 4 timer på blizz downloader. TY! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 dere skulle lastet det ned i morges gutter. Da gikk det kanonkjapt:) Selv var jeg smart å lastet alt ned før jeg gikk på jobb:) Blizzard la nok opp downloaden rimelig kjapt etter dem tok ned serverne i natt så mulighetene må jo ha vært der fra svært svært tidlig i dag:) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 The following realms are also currently unavailable and we are investigating the situation: Hellscream Nordrassil Quel'Thalas Balnazzar Genjuros Laughing Skull Magtheridon The Venture Co Defias Brotherhood Bloodfeather Darksorrow Frostwhisper Haumarush Lightning's Blade Neptulon Ragnaros Sylvanas The Maelstrom Twisting Nether Vashj Again, we apologise for any inconvenience this may cause 7438743[/snapback] Omgwtfbbq... Så typisk at jeg kunne grine. Ragnaros er ALLTID nede til sent på kveld eller dagen etter HVER jævla gang WoW oppdateres. Honor Ranking har ikke funka på nesten ett år heller. Dette blir 100% Paid Transfer -.- Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Står ingenting om at Kazzak skal vere nede i følge de 2 listene MrNielsen posta, men kommer ikke inn anyways. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er fortsatt stuck på retrieving char list.. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ja, eg kom inn på Emeriss, men der var det ingen NPC eller postkasse. Etter 15min når eg hadde tatt på dei nye talenta blei eg logga ut av WoW og "Retrieving Char list" kom på nytt :-( ... lol 7438679[/snapback] Har logget ut og in selv på Chromaggus nå. Fikk heldigvis plasert talent poenga igjen på roguen min før jeg ble kastet ut til retriveing character list igjen for 3 gang. Jaja, det fikser seg nok om ikke for lenge. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 The following realms are also currently unavailable and we are investigating the situation: Hellscream Nordrassil Quel'Thalas Balnazzar Genjuros Laughing Skull Magtheridon The Venture Co Defias Brotherhood Bloodfeather Darksorrow Frostwhisper Haumarush Lightning's Blade Neptulon Ragnaros Sylvanas The Maelstrom Twisting Nether Vashj Again, we apologise for any inconvenience this may cause 7438743[/snapback] Omgwtfbbq... Så typisk at jeg kunne grine. Ragnaros er ALLTID nede til sent på kveld eller dagen etter HVER jævla gang WoW oppdateres. Honor Ranking har ikke funka på nesten ett år heller. Dette blir 100% Paid Transfer -.- 7439017[/snapback] Frostwhisper kom nettopp opp så det kan snu fort for de som er på den listen Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 The following realms are also currently unavailable and we are investigating the situation: Hellscream Nordrassil Quel'Thalas Balnazzar Genjuros Laughing Skull Magtheridon The Venture Co Defias Brotherhood Bloodfeather Darksorrow Frostwhisper Haumarush Lightning's Blade Neptulon Ragnaros Sylvanas The Maelstrom Twisting Nether Vashj Again, we apologise for any inconvenience this may cause 7438743[/snapback] Omgwtfbbq... Så typisk at jeg kunne grine. Ragnaros er ALLTID nede til sent på kveld eller dagen etter HVER jævla gang WoW oppdateres. Honor Ranking har ikke funka på nesten ett år heller. Dette blir 100% Paid Transfer -.- 7439017[/snapback] Frostwhisper kom nettopp opp så det kan snu fort for de som er på den listen 7439079[/snapback] DET ER DEN BESTE NYHETEN JEG HAR FÅTT IDAG CYA ALL Lenke til kommentar
flakken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kor'gall er oppe ifølge realmlist. MEN får man kommet seg til character list... NEI! *sigh* Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 43 min igjen, /cheer. Noen som har noen erfaringer med nye talents eller det nye PvP systemet enda på live serverne? Har lyst til å høre feedbacks for det. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 "Your computer appers to be behind a firewall" Har da skrudd av alt av brannmur og antivirus Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) "Your computer appers to be behind a firewall" Har da skrudd av alt av brannmur og antivirus 7439154[/snapback] Det er vanlig. Sikkert bare en port som skulle vært åpen eller noe. Endret 6. desember 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kan jeg laste ned US patch og bruke den her i europa? :| Jeg har ikke kontroll over portene (firmalinje gjennom pappa sin jobb) og han som kan åpne har sikkert fri. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 "Your computer appers to be behind a firewall" Har da skrudd av alt av brannmur og antivirus 7439154[/snapback] Det er vanlig. Sikkert bare en port som skulle vært åpen eller noe. 7439173[/snapback] Har åpnet de som blizzard sier vi skal åpne Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kan jeg laste ned US patch og bruke den her i europa? :| Jeg har ikke kontroll over portene (firmalinje gjennom pappa sin jobb) og han som kan åpne har sikkert fri. 7439210[/snapback] Nei desverre kan du ikke det. Lol Thottbot har ikke oppdatert nytt patch info enda :!: Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg tror det er PVP og PVE realmsa som ikke funker... jeg kommer iallefall inn på alle RPPVP realmene Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 GRRRRRRRRR Hvorfor er ALTID(!) sylvanas nede vær JÆÆÆÆÆÆVLA patch day!! MONG KLIKK!! BRØØL* Lenke til kommentar
neoman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hvorfor faen stopper jeg på retriving character list? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå