Swafty Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) "The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused." EDIT: Men seriøst, finn på noe annet enn å vente på WoW. Da går tiden fortere... Bare tragisk dette.. Endret 6. desember 2006 av Overdox Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal på jobb om få minutter, så jeg har ikke så mye annet å gjøre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 "The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused." EDIT: Men seriøst, finn på noe annet enn å vente på WoW. Da går tiden fortere... Bare tragisk dette.. 7438691[/snapback] Men jeg VIL duele med Unstable Affliction, JEG VIL JEG VIL JEG VIL. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Deathwing er ikke opp!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Står fast på Retrieving Char List jeg også. Sikkert pga alle 7 milliardene med folk som klikker intenst på wow-ikonet akkurat nå! Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=89461576&sid=1 Update: Most realms should now be available or will become available shortly, however the following realms are expected to remain down for maintenance until 17:00 CET: Aggramar Arathor Aszune Azjol-Nerub Bloodhoof Doomhammer Draenor Dragonblight Emerald Dream Agamaggan Al'Akir Bladefist Bloodscalp Burning Blade Sunstrider Twilight's Hammer Warsong Zenedar Burning Legion Crushridge Daggerspine Deathwing Dragonmaw Dunemaul Argent Dawn The following realms are also currently unavailable and we are investigating the situation: Hellscream Nordrassil Quel'Thalas Balnazzar Genjuros Laughing Skull Magtheridon The Venture Co Defias Brotherhood Bloodfeather Darksorrow Frostwhisper Haumarush Lightning's Blade Neptulon Ragnaros Sylvanas The Maelstrom Twisting Nether Vashj Again, we apologise for any inconvenience this may cause Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Men jeg VIL duele med Unstable Affliction, JEG VIL JEG VIL JEG VIL. 7438734[/snapback] Hehe, jeg håper virkelig crossrealms battlegrounds funker nå. Det er så ekkelt mye nytt å prøve ut. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) The following realms are also currently unavailable and we are investigating the situation: *** http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=89461576&sid=1 RED: Noen var før meg. Endret 6. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 jaja mens vi venter kan vi jo se The naked mile Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Og jeg som hadde så mange kule addons og så fint oppsett på skjermen! Vet ikke om jeg gidder å spille mer i dag med Blizzard's default. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Oppdatering:43 bruker(e) leser denne tråden (10 gjester og 2 anonyme brukere) sier litt =P EDIT:51 bruker(e) leser denne tråden (9 gjester og 2 anonyme brukere) EIDT 2 (jøsse navn):56 bruker(e) leser denne tråden (11 gjester og 2 anonyme brukere) men står på retrieving character list jeg også. Char list kom frem EN gang... jeg trykka seff på en char... så sto den og loada i 20min tid.... nå er det på'n igjen.... Endret 6. desember 2006 av Be__bad Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Står fast på Retrieving Char List jeg også. Sikkert pga alle 7 milliardene med folk som klikker intenst på wow-ikonet akkurat nå! 7438739[/snapback] Milliarder? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 jaaaaaaaaaaa......ser ikke silvermoon på den listen der...da er den oppe når jeg er hjemme fra jobb så fort bmw'en min overhodet greier å få meg hjem etter kl 4 Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Eg har 4 venner av meg som heller ikkje kommer inn. Lurer på om Blizzard har funnet ut at Emeriss sliter også med å komme opp... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg har lastet ned patchen fra en mirror og endt opp med disse filene. wow-partial-1.MPQ wow-partial-2.MPQ Hvor skal jeg legge disse, evt. hva skal jeg åpne disse filene med? Endret 6. desember 2006 av Scotch:) Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor lang tid tar det til dere ? 2 timer manuelt og 5 timer med blizzard downloader her. Lenke til kommentar
jajafon11 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg prøver å komme in jeg å men står fast på retriving character list Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Wow europe er jo seff også nede så jeg kan ikke finne noe info om hva som skjer heller Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg prøver å komme in jeg å men står fast på retriving character list 7438901[/snapback] Hvis dere ikke har noe å gjøre. www.linerider.com www.linerider.org ( der ligger 2ern ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå