LordArild Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 æææhh... buring blade er nede, og kommer ikke inn på noen servere med altene mine... sitter fast på retreiving char list.. jaja. får henge her da.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 æææhh... buring blade er nede, og kommer ikke inn på noen servere med altene mine... sitter fast på retreiving char list.. jaja. får henge her da.. 7438462[/snapback] haha jeg også ^^ sikkert lagg bugg siden alle fra europa prøver og komme inn *ler* Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 "The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused. " http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=89461576&sid=1 Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Faen, jeg har allerede lasten ned 62% av av patchen elns, men når jeg skal laste ned resten stopper det på 23% RRRRRRAAAWR! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor de setter eksakte frister hver gang..de klarer jo aldri å holde dem..Men men, mer tid til å lete etter en DAB erstatning da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 "The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused. " http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=89461576&sid=1 7438469[/snapback] Jeg siterer meg selv her! Det blir nok 17 til slutt skal du se! 7437168[/snapback] Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, nå er klokka snart 20 over... any time nå Blizz. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, nå er klokka snart 20 over... any time nå Blizz. 7438517[/snapback] håper twiligth's hammer kommer snart og funker :/ vil inn og prøve arenaene Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Stuck på retrieving character list her og. =\ Lenke til kommentar
flakken Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Sitter her og QQ'er om at jeg ikke kommer noen veier på de serverne jeg har characters på... Logger helt fint på servere som jeg aldri har vært på. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Det er så feigt, her har jeg sittet i 1 time ca, er bare på 35%, mens broren min er ferdig for 40 min siden! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) *dobbelpost :S* Endret 6. desember 2006 av RostaD Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Har du bra linje? Last ned fra FZ.SE, lastet ned hele skiten på et kvarter ista Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg venta til klokka skulle bli 3. Jeg logga inn fikk tildelt en server når jeg skal skifte får jeg opp masse servere, YES tenker jeg dette gikk jo fint, men nei da Frostwhisper er nede som vanlig. Blizzard hater den serveren. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Prøv denne? http://www.wow-patches.info/ Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused. 7438587[/snapback] Serverpatchen hadde en bug som slettet alle chars. Det hadde vært noe. «Nææi, dere må bare begynne på nytt igjen». Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 jeg klarte å komme forbi den char retriving lista, og får så velge karakteren min, så fikk starta og men den bare stoppa når den derra blå loading tingen var på slutten. btw, nytt bildet har dem fått Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 jeg kommer ikke inn på grim batol men stormscale er opp Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 ja, eg kom inn på Emeriss, men der var det ingen NPC eller postkasse. Etter 15min når eg hadde tatt på dei nye talenta blei eg logga ut av WoW og "Retrieving Char list" kom på nytt :-( ... lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå