OscarWoHA Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 pakk ut wow-final.zip, så får du installert. Tok litt tid før jeg skjønte det >.< Lenke til kommentar
flakken Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ummm det er en fil jeg ikke har =/ Kan du eventuelt lage en RapidShit av den? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ummm det er en fil jeg ikke har =/Kan du eventuelt lage en RapidShit av den? 7435920[/snapback] www.patchitbaby.com Edit: ARGH. Irriterende at det ikke er mulig å lage www.dlfkghsld.com som link uten å måtte sette inn tags. Sikkert det eneste forumet i verden som ikke har en innbygd funksjon for dette. Endret 6. desember 2006 av Meldarion Lenke til kommentar
flakken Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Takker for linken. Endelig kan man få unnagjort det som tar diabolsk lang tid før serverne kommer opp igjen EDIT: BTW noen som vet om det har kommet en 2.0.1 oppdatering for Halid sin UI? Kommer ikke inn på Curse eller ui.worldofwar akkurat nå. Endret 6. desember 2006 av flakken Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Har installert patchen nå og holdt på å få sjokk fordi jeg fikk error-meldingen(oversatt til norsk ca.): "klarte ikke å identifisere spill-versjon" Så kom jeg på at det er fordi serverene ennå ikke er oppdatert for 2.0.x. Så om noen andre får denne meldingen, så kan de ta det med ro. =) Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Meh, WoW ble ødelagt på min Pc når jeg prøvde å installere patch. Sitter å installerer på nytt nå tho. Får vel fikse resten når jeg kommer hjem ifra skolen =) Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) dummere å vente til serverene er oppe å kjører igjen før dere begynner å køle med å installere patchen? serverene kommer til å være ustabile i minst 2dager fremover like vel.. tenk ¨på alle som kommer tilbake for å gjøre seg klar til TBC.. eller tester de nye talentene eller skal teste arena... world og login servern kommer til å dø om hverandre Endret 6. desember 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 så må vi reinstalle wow hvis vi lar downloaden gå helt ut? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 så må vi reinstalle wow hvis vi lar downloaden gå helt ut? 7436070[/snapback] Hvis det er min post du sikter til så var det bare jeg som fikk et problem. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som vet om Defias Brotherhood er oppe nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) var det ikke sånn at ingen åpnet før 13.00? http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Endret 6. desember 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Stemmer at det ikke kommer opp noen servere før klokka 13.00 i dag. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Utvidet med 2 timer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Utvidet med 2 timer. 7437016[/snapback] For et sjokk gitt! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Utvidet med 2 timer. 7437016[/snapback] For et sjokk gitt! 7437040[/snapback] den kom som ei bombe.... men synes det er dårlig at de ikke holder tidsfrister de selv setter..... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) er det mange servere som er nede? eller er alle oppe på tiden? PS: kommer de nye pvp arenaene også ? trodde det bare var talentene som kom :S Endret 6. desember 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ingen skal åpne før om en time i alle fall, så en beskjed innpå wow om at serverene var oppe igjen kl. 15, men den har fosvunnet. Kommer uranka arenaer. Endret 6. desember 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ingen skal åpne før om en time i alle fall, så en beskjed innpå wow om at serverene var oppe igjen kl. 15, men den har fosvunnet. Kommer uranka arenaer. 7437082[/snapback] hehe tror Aldri blizzard har klart og holde kl 11:00 tiden hehe men men ikke noe og gjøre med det Lenke til kommentar
different Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 er det mange servere som er nede? eller er alle oppe på tiden? PS: kommer de nye pvp arenaene også ? trodde det bare var talentene som kom :S 7437071[/snapback] Patch notes er en fin ting. Two New Arenas are now available in three different modes. 2v2, 3v3, and 5v5 matches Players may queue up at Goblin NPC's in Stormwind, Ironforge, Orgrimmar, Undercity, and Gadgetzan Litt kjipt at de utvidet nedetiden med 2t, men må de så må de. Det er sikkert ikke noe de gjør for å irritere oss Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 ok jaja håper den er oppe når kl er 15:00 da vil spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå