Solid Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 på min wow står det: Could not log in to World Of Warcraft at this time. Please try again later. Her også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Typisk. Nå er det BARE DaggerSpine som er nede.. *hulk* Edit: Iflg werverstatus ihvertfall.. Ikke tull? kommer ikke inn jeg værtfall, men daggerspine er vel ikke den eneste servern som forsatt er nede? Edit: hmm daså, men ting ordner seg nå værtfall, så det er jo godt, tar vel ikke så alt for lang tid før ting er tilbake til normalt, får vi håpe Endret 17. april 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
End-re Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nyeste info fra wow-forum: Due to the large number of players currently trying to rejoin the game, the login server is congested and some players may experience a small delay when logging in. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, det er selvsagt Daggerspine som er nede Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) nyeste info fra wow-forum: Due to the large number of players currently trying to rejoin the game, the login server is congested and some players may experience a small delay when logging in. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter. Ja, huff. Det er jo bare nesten 70 folk på dette forumet alene som leser denne tråden nå som faktisk ikke kommer inn i det hele tatt. Small delay, Blizz kan ordlegge seg ja LOL! Hoppa tilbake til WoW-login-vinduet nå og der står det i boksen: "Success!" Jaha ja. "Success!".. Med hva? Ikke logge inn iallefall Nyedit: Whey! Ser ut til at den faktisk fikk kontakt med hovedserveren nå. Nå gjelder det bare å kontakte Emerald Dream og spille videre! Endret 17. april 2005 av Blib Lenke til kommentar
End-re Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 der kom jeg inn på Frostwispher Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg kom inn på alt fyren min på sylvans, men siden ingen var på skulle jeg prøve å logge på deathwing. Det gikk ikke bra Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Men men, nå fikk vi litt tid til å kaste oss ut i naturens deilige herligheter, trekke et par friske åndedrag av moder jords fineste luft og si hei og god dag til et par av familiemedlemmene.. Eller i alle fall sette i en grandiosa.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det som jeg syns er så dumt av Blizz er at de ikke forteller hva de holder på med, eller hva som skjer når noe som dette hender. De kommer enten ikke med noen info i det hele tatt ellers så venter de til etter alt er ordna, jeg hadde bare blitt glad vis jeg nå hadde fått en offisiel svar på dette her. Men de bruker kansje alle ressusene sine på å fikse problemet så det er kansje ikke mulig? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Men men, nå fikk vi litt tid til å kaste oss ut i naturens deilige herligheter, trekke et par friske åndedrag av moder jords fineste luft og si hei og god dag til et par av familiemedlemmene.. Nei.... Serveren er nede akkurat nå som jeg sitter her å mekker accound til søstra mi, typisk! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Personlig hadde jeg blitt tilfredstilt av å se et par bilder av Blizzard teamet som svettet og jobbet som griser i en karusell på hjemmesiden deres. Det virker for oss osm om de setter seg foran dataen, knekker fingrene, tar seg en liten kopp kaffe før de omsider begynner å skrive på nok en rettelse av en bug i sin nye lansering, WoW. Men akk, det er nok litt værre enn som så, tenk hvor mange liter tårer og svette, blod, og uring som har gått til spille for å gi oss oppdateringer så fort som mulig? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor skal vi som spiller på små RP-servere få kvelden ødelagt av at en halv million cs-fjortiser skal joine BB? ÅÅÅH! Nu må jeg spille Morrowind istedet Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kom meg omsider inn på sylvanas nå. Håper dette gjelder for flere også... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Whew, så mye handshaking som er ute å går nå, stakkars blizzard teamet som må sitte å hilse på alle som logger seg inn mens de prøver å oppgradere.. Skulle ønske jeg visste hvordan dataene deres så ut, sikkert en sånn stor arm og en hanske som de må hilse på hver gang noen logger seg inn Rene bodybuilderene de der etterhvert... Lenke til kommentar
torino10 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 usj...vi som var så godt igang med scholomance noen som kommer seg inn på dragonblight btw? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Rene bodybuilderene de der etterhvert... jo... men bare i den ene armen Endret 17. april 2005 av UGK Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jises her var det mange som surmulte :!: *går ut og klasker igjen døra* Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Skulle tro at blizz nå har helt glemt daggerspine, er jo eneste servern som skal være nede ifølge serverstatus siden... Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg får logga meg inn og sett på folka mine. Men når jeg prøver å gå inn i selve spillet så får jeg beskjeden: "World server is down". Noen andre som opplever det samme? Jeg spiller på dragonmaw. Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Var inne på Stormrage i en 10 minutt, men så ble jeg disconnecta igjen. Når står den låst på Authentication... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå