Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 19.30 altso.. Faen, har jo bwl i dag. Spørst korleis det går då. 7148459[/snapback] Lurer på hvorfor Blizz hater Frostwhisper så sterkt at den ALLTID har lengre maintainence. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 yeey, sikkert ikke raid i dag å da blir det ikke tid til c'thun tries denne uken heller <3 blizz Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 jaja, jeg har sluppet unna 36 hour maint. lenge nå, men pokker om ikke Scar Leg. var der også jaja. Håper iallefall de bruker tiden til noe bra Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Nokså ergelig Må spille på alten min som ikke er noe særlig tess. Frostwhisper er den mest utsatte serveren av alle EU serverne. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Nokså ergelig Må spille på alten min som ikke er noe særlig tess. Frostwhisper er den mest utsatte serveren av alle EU serverne. 7149034[/snapback] quoted for the truth Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Nokså ergelig Må spille på alten min som ikke er noe særlig tess. Frostwhisper er den mest utsatte serveren av alle EU serverne. 7149034[/snapback] Aldri hørt om, laggvanas? Kan ikke huske en eneste gang sylvanas ikke fikk ekstra maintenance mens andre fikk det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Litt OT men som om det ikke var nok at frostwhisper er nede har blizzard satt acounten min på frozen fordi det ikke er blitt betalt, noe som er merkelig da Jeg har på at det skal trekkes automatisk fra faren min sitt bankkort HATER blizz akkurat nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Nokså ergelig Må spille på alten min som ikke er noe særlig tess. Frostwhisper er den mest utsatte serveren av alle EU serverne. 7149034[/snapback] Aldri hørt om, laggvanas? Kan ikke huske en eneste gang sylvanas ikke fikk ekstra maintenance mens andre fikk det. 7149053[/snapback] hørt om samme battlegroup? hele vår battlegroup (spiller på haomarush) er nede enda..ø.. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 neeeei! etter 36t maintenance så dreper de serveren igjen! -.- Chrmaggus, døøø Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 samme her, kom shutdown på executus :S Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Litt OT men som om det ikke var nok at frostwhisper er nede har blizzard satt acounten min på frozen fordi det ikke er blitt betalt, noe som er merkelig da Jeg har på at det skal trekkes automatisk fra faren min sitt bankkort HATER blizz akkurat nå 7149098[/snapback] Et trekk forutsetter vel kanskje dekning på kontoen? Det er vel ikke verre enn at du ber far sjekke kontoen sin for å se om det er trukket noe i det hele tatt. Eller kanskje far har stoppet trekket fordi han mener at du spiller for mye? He, he. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Noooo!! Etter 36hr maintenance så kommer trivelige beskjeden [sERVER] Shutdown in 1:15 l2maintenance properly Blizzard :@ EDIT: Blizzard nuket nettop hele battlegroup 6 EDIT2: Og nå er de oppe igjen O.o (funker ikke å logge inn enda though, blir sparket til character list uten et pip) Endret 26. oktober 2006 av flakken Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Nå er Stjelenor på gang igjen med laggspikes -_- hurra å ha norsk MT da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Frostwhisper er så laggy nå at det er skemmende. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Frostwhisper er så laggy nå at det er skemmende. 7224502[/snapback] Ikke bedre på Xavius for tiden Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Laughing Skull var også føkka igår, noen som var der? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 GG! Den eneste dagen i denne uka jeg har fri (i morgen) er serveren nede til kl 17!! Brenn Blizzard! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Å gud hvorfor må det være de TO serverne jeg hadde tenkt til å gjøre noe på være nede Let's make a new one!11 Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 å skrik! nå er Tarren Mill nede akurat nå som jeg har fådt fri fra jobben klokken 11.00 :@ Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Kan noen poste hva forandringen er i Patchen?? :=) har ikke wow her og lurer på hva de legger inn tar vekk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå