Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Lol, akkurat skiftet server (Haoma) og så skjer dette >< EDIT: Ehm, noen som får logget seg på? Det henger seg opp under "Connecting" her. Endret 27. september 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Er det bare jeg som får "The Tracker is Not Responding"? Har noen et sted man kan finne nyeste pacthen trygt? EDIT: funker nå.. Endret 27. september 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Denne er fin vettu! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Hvorfor i helvete må ALLTID Haomarush være en av de som er nede dritlenge?? møkkaserver! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 TAKK BLIZZARD, TAKK! Dette er jo så strålende! Jeg får faen meg ikke spilt WoW mer på denne dataen pga den nye jævla patchen. Dataen nekter å godta den!! Lenke til kommentar
andiss Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 TAKK BLIZZARD, TAKK! Dette er jo så strålende! Jeg får faen meg ikke spilt WoW mer på denne dataen pga den nye jævla patchen. Dataen nekter å godta den!! 6951277[/snapback] o.O Cry me, Cry me a river neida kunne bare ikke dy meg..sorry. Veit det er kjipt å kløne med patcher. Prøv å last ned patch clienten fra en annen side. Så kan du bare legge det i Wow mappa selv, er ganske enkelt imo Good luck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) TAKK BLIZZARD, TAKK! Dette er jo så strålende! Jeg får faen meg ikke spilt WoW mer på denne dataen pga den nye jævla patchen. Dataen nekter å godta den!! 6951277[/snapback] o.O Cry me, Cry me a river neida kunne bare ikke dy meg..sorry. Veit det er kjipt å kløne med patcher. Prøv å last ned patch clienten fra en annen side. Så kan du bare legge det i Wow mappa selv, er ganske enkelt imo Good luck 6951310[/snapback] Og det tror du jeg ikke har prøvd? Endret 27. september 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Og når jeg trykker på Repair: Lenke til kommentar
andiss Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 hmm..Funka fett hos meg. Kom nettop hjem fra jobb, og jeg hadde ikke noe problemer. Kanskje du kan ta en telefon til Blizzard kundeservice? Sist jeg hadde det problemet fikset de det for meg. Men Lykke til kjedelig når ting som det skjer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Det funka fett hos dama mi.. Er vel pcen som sier takk for seg til WoW.. Er jo så elendig så... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Er det bare jeg som får "The Tracker is Not Responding"? Har noen et sted man kan finne nyeste pacthen trygt? EDIT: funker nå.. 6950838[/snapback] Den der har jeg også EDIT: haha! rett etter jeg la inn denna nå, å funka den EDIT 2: ehh... "tracker is not responding" på 8% Endret 27. september 2006 av bottleneck Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) HVORFOR ER DET HAOMARUSH? typisk btw chokke er du horde eller ally? Endret 27. september 2006 av Odd-Frank Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 The Venture Co er også nede. Har vært problem- server siden før Pally- patchen kom ... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 En skikkelig irriterende ting er at ved hver patch forandres snarveien på skrivebordet til å kjøre x:/.../Worldofwarcraft/Launcher.exe istedet for WoW.exe Lenke til kommentar
Namek Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 hvorfor er egentlig alle serverne nede så lenge? er jo ikke det på vanlige patcher Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 /whine @ blizzard. -.- Jaja. Da blir det vel lekser i kveld. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 /whine @ blizzard. -.- Jaja. Da blir det vel lekser i kveld. 6952212[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 jeg er ikke i stand til å gjøre lekser UTEN WoW teite frostwhisper. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Hvordan kan en så liten patch forårsake så mye skade? Lenke til kommentar
Wice Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Vashj er også en av de som er nede ! begynner å gå meg på nervene ! Nå må jeg faktisk kanskje UT i dag å! fåå fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå