Dwagon Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hva faen som foregår nå? Lightnings blade har restarta 3 ganger allerede og nå er MASSE servere offline Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 har vært helt jævlig med lagg helt siden i ettermiddag... latencyen har gått ned nå, men det er DC's temmelig ofte... på frostwhisper ihvertfall Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 fy F*** hvor Stormrage Lagger, er bynt å spille på Tarren Mill, det var så uvant å spille uten lagg! dumt jeg ikke kan move character fra Stormrage(PvE) til Tarren Mill(PvP) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Nå er Balnazzar nede og lagger som faen. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Merker dere noe? bare jeg som prøver mitt nye virus program på blizz serverene. Vil hevne meg på den lave epic droppen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 yey... drittspill. Haomarush har vært hatt insane lag hele dagen frem til klokka 00.00, da kom det server restart hvert 30. sek eller no piss, og det holder på enda! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Klikker snart. Servern har vært bøga siden klokka 7 i går kveld. De bør da ha klart å fikse det nå. Det er trossalt vi som betaler for detta, og mer bør vi ikke forlange. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 40 servere er nede i EU. Ca like mange % på alle 4 språk. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 argh... mongo-dritt spill!! =@ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Uff, helt siden maintainance, ironisk nok, har Genjuros vært helt på trynet. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 hva faen!!?? pc'en min fryser seg når jeg går innpå realm status?? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jævla smart av blizz å lukke realm forumet for å slippe å høre på oss Dette er uansett for dårlig, du betaler for å spille, litt må de kunne yte når du tenker på hva de tjener på dette spillet. Serveren jeg spiller på har hatt dette problemet en gang før, da hadde du konstant ms på 6k +. og vi måtte spille med det i flere uker!! Lenke til kommentar
Groet Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) jaja, kan like godt lage en hordie-alt mens jeg venter på frostwhisper... anbefalninger (realm) ? Endret 3. september 2006 av Groet Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 GG, laggen holdt på i hele går å dem har enda ikke fikset det.. ser ut som om det ikke blir no huhuran down (første gang på lenge vi har hatt nok healer signed up) Lenke til kommentar
Tannfaen Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 nå er vel ca halve wow verdenen nede. fun. gjorde det smart og skifte server før ting sa poff merker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Faen! Selvfølgelig må no-life spillerene lage en level 1 character på de serverene som er oppe. Så vi får kø der. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Darksorrow er nede.. Lurer på hvor lenge det blir værende.. :/ Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Tarren Mill er jo til og anbefale! Har startet en Warlock der, og kan ikke si jeg har møtt på en eneste lagg, dro en tur til orgrimmar lagger ikke 1 sec, dro over til Stormrage Servern en tur å så dro jeg til orgrimmar der, FY %/#¤ hvor det lagger der! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 LagFeather, LagFeather, GO GO GO! LagFeather, LagFeather, STAO NAO PAO! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) 11.00 og de er ikke oppe enda.. Sjokkerende? Nei! EDIT: Sier jeg i det de kommer opp Endret 6. september 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå