Islanbadsj Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Selvsagt er Dragonmaw fucka. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Var akkuratt inne på Sylvanas og fekk med to runder i AB, dette med felles battleground var virkelig eit genialt inslag frå Blizzard ! Plutselig ble det gøy med BG igjen Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Tja, hva kan man si.. Hvor lenge har serverene vært nede nå? 30+ timer? I alle verdens dager er det de driver med, har de bølla til all den gamle hardwaren sin sånn at de må sette opp serverparkene på nytt? Såpass lang tid som dette tar så kunne de jaggu rukket det hvertfall. Utrolig. Tør nesten vedde på at de fortsatt er nede når jeg kommer hjem fra jobb i kveld Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Alle kom opp igjen sånn rundt kl 12 i dag tror jeg. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Ooooooog som vanlig.. Draenor er b0rken.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 For i helvete.. Skulle i AQ i kveld, skyhøy MS og alle har 5+ sekund delay på alt fra taunt til heals. Klarer ikke skeram engang.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Er det noen her som spiller på Genjuros som kan verifisere at det er noe galt med serveren? Jeg blir kastet ut av serveren få sekunder etter innlogging. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Er det noen her som spiller på Genjuros som kan verifisere at det er noe galt med serveren? Jeg blir kastet ut av serveren få sekunder etter innlogging. 6758578[/snapback] CHEATER!! OMG Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Nå spilte jeg faktisk i nesten en halvtime før jeg ble disconnected. Dette begynner å gå meg på nervene nå, siden det virker ikke som det er PC-en min det er noe galt med. Jeg spiller for øyeblikket helt uten addons på en datamaskin som jeg nettopp har formatert, så jeg fatter ikke hva problemet er. Nå kom jeg inn igjen, men etter litt over ett kvarter fikk jeg plutselig 2000 ms latency, og jeg ble kastet ut av serveren gjentatte ganger. Har nå deaktivert brannmuren, scannet maskinen for virus og kjørt spillet med nesten alle bakgrunnsprosseser avsluttet, uten at jeg merker noen forskjell. Noen som kan hjelpe meg? Endret 28. august 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 bruker du tråløst nett? prøv med kabel. Tråløst og wow blir det fort tull med har jeg fått merke.. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Jaja, da var innloggings serveren nede IGJEN.... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Stuck på Authenticating her... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 bruker du tråløst nett? prøv med kabel. Tråløst og wow blir det fort tull med har jeg fått merke.. 6767924[/snapback] Har ikke trådløst nett, nei, kjønner ikke helt hva som er galt, fordi nettet funker fint. Og av og til kan jeg spille i noen timer uten at det skjer noe, men andre dager blir jeg kastet ut etter få sekunder igjen og igjen. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Stuck på Authenticating her... 6767951[/snapback] Nå som jeg nettopp fikk satt meg ordentlig ned foran maskina, får jeg ikke logget inn Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Da ah datt ned funker ikke HS eller logge inn. Great Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Jess, Frostmane blir ikke lenge nede! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Yes!, jeg spiller ikke wow mer og har nesten fått det helt ut av hodet edit: Ja, tråden ligger på listen. Er stadig innom for å se hvordan det går med dere Endret 30. august 2006 av simalarion Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 skrike Stormrage er nede Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Huff, jeg kommer kjapt inn, men hver gang DC'er jeg etter 4-6 sekunder. Og nei, der er ikke noe galt med nettet. Tror jaggu meg jeg har funnet problemet! En eller annen nisse logger seg inn på kontoen "min" i eningen, et lite bytte av passord gjorde trikset. Endret 30. august 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 noen andre som har en sånn passe jævli lagg på frostwhisper nå? gidder ikke spille mer idag, jeg esse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå