JR Ewing Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Darksorrow blir vel antageligvis den siste serveren som kommer opp.. Og jeg som hadde tenkt å få gjort noe i dag! >_< Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Edder og Galle! Var det ikke sånn at dem hadde slått av char creation når det var så mye omfattende arbeid på gang og en mengde servere var av og på? Står som nummer 2569 i kø på Aerie Peak hvor jeg har min main. Broder'n er logga på der med sin alt og ifølge han så renner det over av lvl1 alts som spammer ut av mille. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 lol! ler meg skakk! dette er bare sykt >.< jeje får vel vente til i morra etter skulen =p Ikke F**** at jeg gidder og vente på at serverene skal komme opp, desuten er dem sikkert bugga/latency/lag til fjompheim =s Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 salte umulig å komme inn på en server , lastet ned patchen akkurat og klarer ikke komme inn på noen av serverne, har prøvd alle!! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 The realms Stormscale, Ravencrest, Chromaggus and Al'akir are experiencing issues with the patching and need further service. Unfortunately we can't give you an ETA on when these servers will be up, though be assured our staff is working as hard as possible to solve the problems. Players will of course recieve a number of free days depending on how many days the servers will be down. Thank you for your understanding. det er beskjeden Curse Gaming har fått fra Blizz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 æsj. dette var ergelig. Men look on the bright side.. jeg får gjort leksene til i morra... eller? Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 herregud.. så det kan ta flere dager ? -.- hadde egenrlig regna med det da :S programering er ikke det letteste på jord Lenke til kommentar
andiss Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 ojoj bare 1500 kø på grimbatol ! YES.. Faen herregud Lenke til kommentar
wailer Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 herregud.. så det kan ta flere dager ? -.- hadde egenrlig regna med det da :S programering er ikke det letteste på jord 6731310[/snapback] det er infoen GM i Curse har fått hvertfall ,sa han til oss:\ får håpe han fått feil info men:\ Lenke til kommentar
chrztr Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 "depending on how many days" GG BLIZZ *ARGH* Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) off topic: Gief links til andre spill på nett plx (finner ikke den sprø pingvin saken) on topic: jamre jamre Endret 23. august 2006 av vetle Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Denne maintenancen tar i alle fall kaka! Lenke til kommentar
chrztr Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 masse pingvin stuff på www.123spill.no Lenke til kommentar
skalljen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 nå er det 16 realms (engelske) som er oppe... det er en mer en for en halv time siden -.- har så lyst å spille på roguen min >.< Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Kan du trygt si ja hehe gjett om blizz skal få reffs denne gangen... blir det mer tull etter denne patchen re-roller jeg star wars galaxies *sikle sikle* Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Gidder ikke å spille alter på div servere nå.. SÅ jeg koser meg med Frozen bybble Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Faen blizzard er noen sopere når det gjelder å patche spillet sitt riktig. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 hehe eneste kommentar jeg har til blizz nå er: l2makepatches and l2notfuckthegameevenmore!! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg gidder ikke vente på at Frostwhisper skal komme opp så jeg legger meg. God Natt alle sammen. BTW er dette er sårt tema for noen eller har dere rett og slett for lite og gjøre? 45 bruker(e) leser denne tråden (13 gjester og 0 anonyme brukere) 32 brukere: Lightningwolf, Kristian-N, tinka02, SunKing, Netforce, Carrox, attodeth, chrztr, Big_JJ, Freak627, kafan, bionicman, wailer, Invisigoth, Betongmannen, guttorm, thomas_c24, vetle, gulbanan, Lucifer 666, megakrølle, Simma89, Voice, Glasgrekar, freezeface, Rune_F, TaLo, Groet, wurrzagh, RaW_DeNiM, Torinogut, skalljen Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg gidder ikke vente på at Frostwhisper skal komme opp så jeg legger meg. God Natt alle sammen. BTW er dette er sårt tema for noen eller har dere rett og slett for lite og gjøre? 45 bruker(e) leser denne tråden (13 gjester og 0 anonyme brukere)32 brukere: Lightningwolf, Kristian-N, tinka02, SunKing, Netforce, Carrox, attodeth, chrztr, Big_JJ, Freak627, kafan, bionicman, wailer, Invisigoth, Betongmannen, guttorm, thomas_c24, vetle, gulbanan, Lucifer 666, megakrølle, Simma89, Voice, Glasgrekar, freezeface, Rune_F, TaLo, Groet, wurrzagh, RaW_DeNiM, Torinogut, skalljen 6731635[/snapback] Hehe.. Er lite å gjøre når man ikke spiller vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå