Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edder og Galle! Var det ikke sånn at dem hadde slått av char creation når det var så mye omfattende arbeid på gang og en mengde servere var av og på? Står som nummer 2569 i kø på Aerie Peak hvor jeg har min main.

Broder'n er logga på der med sin alt og ifølge han så renner det over av lvl1 alts som spammer ut av mille.

Lenke til kommentar

The realms Stormscale, Ravencrest, Chromaggus and Al'akir are experiencing issues with the patching and need further service. Unfortunately we can't give you an ETA on when these servers will be up, though be assured our staff is working as hard as possible to solve the problems. Players will of course recieve a number of free days depending on how many days the servers will be down. Thank you for your understanding.

det er beskjeden Curse Gaming har fått fra Blizz

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke vente på at Frostwhisper skal komme opp så jeg legger meg. God Natt alle sammen. BTW er dette er sårt tema for noen eller har dere rett og slett for lite og gjøre? 45 bruker(e) leser denne tråden (13 gjester og 0 anonyme brukere)

32 brukere: Lightningwolf, Kristian-N, tinka02, SunKing, Netforce, Carrox, attodeth, chrztr, Big_JJ, Freak627, kafan, bionicman, wailer, Invisigoth, Betongmannen, guttorm, thomas_c24, vetle, gulbanan, Lucifer 666, megakrølle, Simma89, Voice, Glasgrekar, freezeface, Rune_F, TaLo, Groet, wurrzagh, RaW_DeNiM, Torinogut, skalljen :p

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke vente på at Frostwhisper skal komme opp så jeg legger meg. God Natt alle sammen. BTW er dette er sårt tema for noen eller har dere rett og slett for lite og gjøre? 45 bruker(e) leser denne tråden (13 gjester og 0 anonyme brukere)

32 brukere: Lightningwolf, Kristian-N, tinka02, SunKing, Netforce, Carrox, attodeth, chrztr, Big_JJ, Freak627, kafan, bionicman, wailer, Invisigoth, Betongmannen, guttorm, thomas_c24, vetle, gulbanan, Lucifer 666, megakrølle, Simma89, Voice, Glasgrekar, freezeface, Rune_F, TaLo, Groet, wurrzagh, RaW_DeNiM, Torinogut, skalljen :p

6731635[/snapback]

Hehe.. Er lite å gjøre når man ikke spiller vettu :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...