Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var svært irriterende. Gikk fra Medium til high og 1000 i kø?! :mad:

6730699[/snapback]

Selvfølgelig fordi alle som ikke har "sin" server oppe lager nye karakterer på andre servere. Vent til alle er oppe igjen så skal du se at køen forsvinner.

Lenke til kommentar
Dette var svært irriterende. Gikk fra Medium til high og 1000 i kø?! :mad:

6730699[/snapback]

Selvfølgelig fordi alle som ikke har "sin" server oppe lager nye karakterer på andre servere. Vent til alle er oppe igjen så skal du se at køen forsvinner.

6730716[/snapback]

Jeg vil spille :(

Lenke til kommentar
Uten å syte for mye, Burde ikke en slik gigant bug vært påvist på test serverene?

6730561[/snapback]

Tror (understreker tror her) at test realm bare går over 1 realm og ikke flere, så om den buggen var tilfelle hadde ikke det blitt oppdaget der. Men det burde da absolutt ha blitt oppdaget i intern testing. (dette med forbehold om at det er en faktisk bug ;))

6730678[/snapback]

Det står nå at de har løst de ene av de 2 problemene de har møtt på, kommer mer info om de resterende serverene så snart de vet noe mer, dette var klokken 20:00. Has to be a bug :ermm:

Vert nede 18 timer nå.

Lenke til kommentar
Uten å syte for mye, Burde ikke en slik gigant bug vært påvist på test serverene?

6730561[/snapback]

Tror (understreker tror her) at test realm bare går over 1 realm og ikke flere, så om den buggen var tilfelle hadde ikke det blitt oppdaget der. Men det burde da absolutt ha blitt oppdaget i intern testing. (dette med forbehold om at det er en faktisk bug ;))

6730678[/snapback]

Feil! Jeg møtte nemlig folk fra PvE-servern når jeg spillte PvP og omvendt..

Lenke til kommentar
Noen som vet av en ftp server jeg kan laste ned patchen? Ser ut til at blizzard updater fucka seg igjen..

6730803[/snapback]

Igjen?, kan du nevne en gang den har virka? :ohmy:

6730856[/snapback]

Lasta ned over 400 MB når jeg startet wow etter en lang pause, det tok noen få minutt, raskeste download jeg har hatt ever, det var dog ikke på en patch day.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...