Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frostmane er oppe, og jeg har aldri sett en så lang kø der før... (450)

6730459[/snapback]

Hehe tenkte jeg skulle lage meg en liten level 1 alt på en annen server for å duellere litt, men virker som alle har tenkt noe i den dur, 500+ i kø på alle serverne :p

Lenke til kommentar

6730459[/snapback]

Hehe tenkte jeg skulle lage meg en liten level 1 alt på en annen server for å duellere litt, men virker som alle har tenkt noe i den dur, 500+ i kø på alle serverne :p

6730479[/snapback]

Den er borte nå da ^^ tok 4 min

Lenke til kommentar
Mye rart på den lista der :p Er den ekte tro?  :hmm:

6730241[/snapback]

Enda en note (unconfirmed da) :

All players should be advised that currently the instance servers are unavailable due to an unforseen bug in the patch. We are working on it and hope to have it up in time for Saturday, but as is the nature of these things we cannot say for certain until we know more. Unfortunately this means that all instances will be offline until the problem is fixed. Thanks for your understanding on this matter. -Techsupport.

Lenke til kommentar

6730459[/snapback]

6730479[/snapback]

Men i svarte, kom inn på en server, This server is queued and new character creation has been disabled, eller noe i den dur... Jaja, ta en joggetur eller no. Shadowsong kommer sikkert opp sist så :ermm:

Lenke til kommentar
Uten å syte for mye, Burde ikke en slik gigant bug vært påvist på test serverene?

6730561[/snapback]

Tror (understreker tror her) at test realm bare går over 1 realm og ikke flere, så om den buggen var tilfelle hadde ikke det blitt oppdaget der. Men det burde da absolutt ha blitt oppdaget i intern testing. (dette med forbehold om at det er en faktisk bug ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...