mb_zzz Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 har nå sittet å ventet siden 2 tiden i natt å til nå bare for å få gamet, uten søvn Blizzard må skjerpe seg på dette! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 har nå sittet å ventet siden 2 tiden i natt å til nå bare for å få gamet, uten søvn Blizzard må skjerpe seg på dette! 6729652[/snapback] Om du har sittet oppe hele natten siden serveren gikk ned klokken 2 i natt, enda du visste at serverene tidligst ville vært oppe igjen klokken 16, ja da vil jeg påstå at tiden er inne for å oppsøke litt hjelp Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 jeg er seriøst desperat! jeg får en sån følelse at jeg går glipp av noe der, vist jeg ikke er der da de starter dem opp igjen! Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 @mb_zzz Ta deg en prat med Pycnopia (sikkert feilstavet nick) han kan sikkert henvende deg til noen som kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Det er på patchdager man finner ut hvor avhengig man er Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Hehe så sant så sant.. men patch dag er patch dag... Syte å klage over at Blizzard faktisk fikser og ordner på ting samtidig som dem kontinuerlig oppdaterer tjenesten for folk... Det er i mitt syn ulogisk :S Trodde folk skulle være glad for at tjenesten dem abonnerer på blir oppdatert jeg. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Det er på patchdager man finner ut hvor avhengig man er 6729726[/snapback] haha, QFT.. gleder meg sykt til å spille mot andre.. blir digg at du kan sjekke hvem som er med uten og tenke " fy faen horde premade" da taper vi om 5 min Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 kan ikke noe for det men, det var skolestart for VGS nå på mandagen, jeg gadd ikke å dra på første skole dag, satt heller å WoW´a! Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 kan ikke noe for det men, det var skolestart for VGS nå på mandagen, jeg gadd ikke å dra på første skole dag, satt heller å WoW´a! 6729746[/snapback] tror du driver med /trolling seriøst om du ikke troller nå burde du sterkt vurdere psykologisk hjelp! Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 altså det jeg nå sier er Fakta. men Blizzard må fremdeles skjerpe seg! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 jeg er seriøst desperat!jeg får en sån følelse at jeg går glipp av noe der, vist jeg ikke er der da de starter dem opp igjen! Du burdet nokk ta en pause!, selv blir jeg nogenlundt fort drittlei. Har jo spillt ganske så mye men blir fort lei når guildet gjør det samme om og om igjen bare for å få feks et lys på et sverd eller noe annet de kan vise fremm i de store byene. Startet på nytt for ikke så lenge siden pga noen andre venner av meg startet å spille, men når jeg kom opp til ca lvl 54 fikk jeg wow helt i halsen igjen. Da det var det samme maset hver dag om de samme tingene, det blir brukt opp på en måte. Så jeg bestemte meg for å legge wow på hyllen igjen. Men om det kommer mye nytt med oppdateringen ser jeg ikke bort fra at jeg prøver igjen. Grunnen til at jeg skriver dette her nå er at jeg ble litt sjokert over at det går ann å sitte å vente så lenge fra mitt på natten Lenke til kommentar
Groet Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 kan ikke noe for det men, det var skolestart for VGS nå på mandagen, jeg gadd ikke å dra på første skole dag, satt heller å WoW´a! 6729746[/snapback] da mister du skoleplassen din Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Altså om du mener det du sier... at du har sittet hele natten for å vente på at serverene kommer opp igjen når maintenance er fra 0500-1600 og dette har blitt annonsert av Blizzard så har du et alvorlig problem, dette mener jeg! Selv i den tiden da jeg spilte en average på 16 timer i døgnet så satt jeg ikke sånn, du bør vurdere å legge spillet på hylla en stund og om du ikke får det til så burde du få hjelp! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) kan ikke noe for det men, det var skolestart for VGS nå på mandagen, jeg gadd ikke å dra på første skole dag, satt heller å WoW´a! 6729746[/snapback] Noe så dumt! Blir helt matt av slike ting jeg, det er et spill du snakker om! Et spill som før eller siden er borte. Det samme er kanskje skolegangen din, og mulighetene for utdannelse og jobb senere.. huff og huff on topic: Nå er i det minste meldingen borte fra logon screen Endret 23. august 2006 av vetle Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Dr. Pycnohvaforno til tjeneste.. ? Nei.. Uansett, jeg syntes og de bør skjerpe seg mb_zzz. Når de tester patchen på test-servere i så lang tid, hva kan gå galt da? Men varer nede-tiden lenge kan vi regne med å få gratis spilletid som plaster på såret, så det gjør ingenting. Jeg tror de to problemene Blizzard har uttalt at de har fått med patchen er 1. Cross-realm battleground 2. World-PvP Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Dr. Pycnohvaforno til tjeneste..? Nei.. Uansett, jeg syntes og de bør skjerpe seg mb_zzz. Når de tester patchen på test-servere i så lang tid, hva kan gå galt da? Men varer nede-tiden lenge kan vi regne med å få gratis spilletid som plaster på såret, så det gjør ingenting. Jeg tror de to problemene Blizzard har uttalt at de har fått med patchen er 1. Cross-realm battleground 2. World-PvP 6729812[/snapback] Murphy`s lov har campa blizz sin server park Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 on topic: Nå er i det minste meldingen borte fra logon screen 6729810[/snapback] Its back! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Det er da åpenbart at mb_zzz bare troller Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) -Biler-skru på motorer -Data -Mopeder -en fest av å til Ja spesielt med tanke på interessene hans, om han er seriøs er mitt forlsag at han faller litt mer tilbake på dem . (om man tar bort Data da hehe) Vet jeg virker veldig dømmendet nå, men han klarte å sjokere meg bra Endret 23. august 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Helt tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå