Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg WOW for 2 uker siden, spiller på Boulderfist men er utrolig plaget med lagg og spesielt disconnect. Disconnecter hver 5-7 minutt, det ødelegger utrolig mye for opplevelsen. Noen som funker mot dette? Mulig det står noe om det i tråden men har ikke lest, orka ikke lese så mange sider.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg WOW for 2 uker siden, spiller på Boulderfist men er utrolig plaget med lagg og spesielt disconnect. Disconnecter hver 5-7 minutt, det ødelegger utrolig mye for opplevelsen. Noen som funker mot dette? Mulig det står noe om det i tråden men har ikke lest, orka ikke lese så mange sider.

6615040[/snapback]

Vanskelig å si noe uten mer info... Ser at du har et nforce 4 hovedkort, en del disconnects kan skyldes hovedkortet... Se på denne siden, der står det en del om det, og disconnects generelt.

Dette hjalp meg når jeg ble plaget av disconnects pga. hovedkortet mitt:

Disable any option labeled Checksum Offload (RX and TX) or Hardware Checksumming

Set the option called Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type to Force 100 Full Duplex

(the exact wording of this option may vary)

Note: You may need to select Force 10 Full Duplex for an older network.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kl er hal 1 om natta, eg kjeder meg, tenkte å pvpe litt i wow, men står fast på retrieving character list. Boring!

Server: Frostwhisper.

Whine spør du? Ja, eg veit.

Edit: Funka no :p

6599241[/snapback]

bah

hva gjorde du for å komme inn? :p

jeg falt plutselig ut for 20 minutter siden og har vært stuck på retrieve char siden da :p

Lenke til kommentar
Kl er hal 1 om natta, eg kjeder meg, tenkte å pvpe litt i wow, men står fast på retrieving character list. Boring!

Server: Frostwhisper.

Whine spør du? Ja, eg veit.

Edit: Funka no :p

6599241[/snapback]

bah

hva gjorde du for å komme inn? :p

jeg falt plutselig ut for 20 minutter siden og har vært stuck på retrieve char siden da :p

6683075[/snapback]

SAMME HER: JEG HØRTE WHINING OM LAGG I EN TIME UTEN AT JEG LAGGET SELV. OG PØUTSELIG DATT JEG UT AV SERVEREN FOR RUND 20 MIN SIDEN OG ER FORTSATT STUCK PÅ RETRIVING CHARACTER. HVORFOR FROSTWHISPER? HVORFOR?
Lenke til kommentar
1.12 på onsdag! tjooooom

6721199[/snapback]

Link?

Edit: fant nettopp ut at serveren min bare kan spille opp i mot tre andre servere, og ikke alle serverene. Var ikke klar over det, faktisk. Så nå skal vi spille mot T3 equipped folk, mens vi bare har et guild på serveren våres som har kommet til andre bossen. Flott Blizz.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...