Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har helt sinnsyk lagg...

kan ikke gjøre en drit, ikke "exit game" engang :wallbash:

6466296[/snapback]

Ja, flere folk fra guilden min har også problemer, akkurat de samme symptomene som for en uke siden da noen av Telia sine routere hadde problemer (Vifteproblemer, overoppheting?)

Lenke til kommentar
wow-europe er fubar. pure wow-europe.com svarer ikke, adder jeg www. får jeg muligheten til å laste ned et eller annet unix dokument :/

6469179[/snapback]

Jøss, wow-europe.com funket for noen timer siden hos meg.. Meg opplever en del at den siden ikke fungerer egentlig. Jeg som hadde tenkt til og kjøpe gamecard imorra, men får vel kanskje vente.

Lenke til kommentar
Nå begynner klokka snart å nærme seg 30 min etter serverene skulle vært oppe..  :(

6476666[/snapback]

Jeg spør meg selv: har det noensinne vært en onsdag hvor serverene faktisk har vært oppe til den tiden de har proklamert? Jeg tviler :/

Lenke til kommentar
Nå begynner klokka snart å nærme seg 30 min etter serverene skulle vært oppe..  :(

6476666[/snapback]

Jeg spør meg selv: har det noensinne vært en onsdag hvor serverene faktisk har vært oppe til den tiden de har proklamert? Jeg tviler :/

6476679[/snapback]

Den har vært oppe en gang kl 9 da de sa den skulle være opp kl 11.. Flere ganger faktisk

Lenke til kommentar

6476666[/snapback]

6476679[/snapback]

Den har vært oppe en gang kl 9 da de sa den skulle være opp kl 11.. Flere ganger faktisk

6476686[/snapback]

Heh, mirakler kan skje alle ;)

Lenke til kommentar

6476666[/snapback]

6476679[/snapback]

6476686[/snapback]

ikkje Stol på Blizzard enten er serveren for seint ute eller er den for tidligt ute :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...