DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Spiller ingen rolle for nå er det Brann- VIF på tv WoW er bedre enn all annet sport! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Halvparten av serverne er opp og kjører igjen nå. Hvor ser du det da? http://www.wow-europe.com/en/serverstatus funker jo ikke. V Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Halvparten av serverne er opp og kjører igjen nå. Hvor ser du det da? http://www.wow-europe.com/en/serverstatus funker jo ikke. V Så det på den sia. Tok meg evigheter og komme inn der. Prøver og komme inn på den igjen men tar evig lang tid :/ edit: The page cannot be displayed dukker opp i ny og ne... Endret 17. april 2005 av DataChild Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Spiller ingen rolle for nå er det Brann- VIF på tv WoW er bedre enn all annet sport! Jeg har sagt det før, de burde hatt fotball arene i wow. i SV er det jo Arena til å slåss, hvorfor ikke WOW soccer. guild mot guild, vinnerlaget får noe Har foreslått dette på www.wow-europe.com jeg Ingen skikkelige svar, bare masse LOL V Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Bgynte å spille på fredag, og var "ute av stand til å spille" natt til søndag, så hadde jo sett fra til å spille litt igjen da jeg var ute av fosterstilling på sofaen i dag... Jaja, er vel tilbake til gamle trauste Anarchy Online imens Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Woohooo. kom meg inn på realmstatus i wow. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 bah, får vel se smalville da V Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post62115 BLIZZARD, get professional help - your Forum is not searchable as expected therefore only a few people find their threads of interrest. - fix your personal problems! You are not reachable via telefon, email and if login problems exists the forum is unusable slow! - inform the people. I'am Trying to login since 15:10 Sunday afternoon 17.04. until 18:50 still without success. You told us to be back online 17:15 So do ua s favour: Pay professional consultants to fix your problems! :!: Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post62115 BLIZZARD, get professional help - your Forum is not searchable as expected therefore only a few people find their threads of interrest. - fix your personal problems! You are not reachable via telefon, email and if login problems exists the forum is unusable slow! - inform the people. I'am Trying to login since 15:10 Sunday afternoon 17.04. until 18:50 still without success. You told us to be back online 17:15 So do ua s favour: Pay professional consultants to fix your problems! :!: Haha Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fan.. Dette er latterlig Latterlig? Forklar. ---- Kan tenkte meg at de offisielle sidene er nede fordi dere har DDoS'a dem Kan dere ikke bare vente i et par timer? Dere lar dem jo ikke få fikse det! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hehe Sikkert litt vanskelig å finne konsulenter som kan få det til å slutte å snø i frankrike... Store deler av frankrike er jo uten strøm akkurat nå. V Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 legger ut et screenshot av optimisme. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kunne kanskje fungert... Som kjent: "Konsulenter er de udugeliges verktøy" Ble vel litt mye belastning for serverne med søndag ettermiddag, alle har sett fram til litt spilling før atter en ny uke starter, var jo tross alt 250,000 WoW-kopier som ble lagt ut for salg før helgen. Men da det er sagt: Jeg vil gjerne skvise inn noen timer før jeg skal på nattevakt i morra, begynner 22:00, får satse på at serverne er oppe til det Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Der var jeg inne på Sylvanas igjen Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 legger ut et screenshot av optimisme. Ooooo, du har kommet lengre enn meg. Har bare "Connecting" jeg Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) yay Kommer litt lenger nå Står authenticating nå Edit: Connected nå V Endret 17. april 2005 av vetle Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) yay Kommer litt lenger nå Står authenticating nå Edit: Connecting nå V samme her Gleder meg så sinnsykt... Endret 17. april 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jaja, trodde jo jeg kom inn jeg, fikk opp min lille rogue og trykket "Enter World", 4 sekunders lading og så BAM "World server is down" :rolleyes: Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 sigh Like dødt igjen nå V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå