Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir  nå kastet ut, skal gå inn igjen men kommer bare rett tilbake ti character list.

Så fort blizz for nogen lunde kontroll over serverene så slipper de noe nytt som f.. opp hele møkka igjen. whyyy

6363238[/snapback]

Akkuratt det samme skjer med meg. Det funka fint for 10 minutter siden. What the... :(

Lenke til kommentar
Det som plager meg noe så inni helvette er at LFG channelen er blir global. Alle i hele wow kan snakke i en og samme chat. Masse folk som spammer :cry:

6362999[/snapback]

Neida. Er underholdende. Min egen bærbare Barrens chat.

6363588[/snapback]

Barrens chat :love:

Lenke til kommentar

Skal inn å stoppe auto trekk fra wow på min konto men siden virker ikke, det gjordet det ikke i går heller?.

Noen andre som ikke får manage account ti å virke?. Må jo være grasalt iriterendet for alle som skal stoppe auto trekk, som er ganske mange skulle jeg tro.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Autotrekk fungerer fint, eneste som irriterer meg er at scourgeinvasjonen får vaktene og Lord Bolvar til å flippe slik at The Great Masquerade questen bugger (DVS at Lady Prestor skifter til Onyxia, men det bare stopper opp etter dette)

Så får håpe på maintenance imorgen fikser dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Autotrekk fungerer fint, eneste som irriterer meg er at scourgeinvasjonen får vaktene og Lord Bolvar til å flippe slik at The Great Masquerade questen bugger (DVS at Lady Prestor skifter til Onyxia, men det bare stopper opp etter dette)

6391745[/snapback]

Må si invasjonen er en god nyhet for Argent Dawn reputation høsting. Blir nok exhalted iløpet av uken med å bringe ned 15-20 invasjons plasser. Høster lett 10000 etter en sånn runde :w00t:

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

6391745[/snapback]

Må si invasjonen er en god nyhet for Argent Dawn reputation høsting. Blir nok exhalted iløpet av uken med å bringe ned 15-20 invasjons plasser. Høster lett 10000 etter en sånn runde :w00t:

6391791[/snapback]

du er reverded?

Lenke til kommentar

In order to enhance performance for all realms and to prepare for Cross-Realm Battlegrounds (http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/) by grouping more same-language realms together, we intend to move a number of existing realms to a new hosting site tomorrow.

On Wednesday, 28th June the following 11 realms will be moved to a new site. To accommodate this process we anticipate these realms being unavailable for up to 36 hours. Consequently, all players with an active character on these realms will be credited with 2 days additional game time.

We will provide you with regular updates during the entire process.

English:

Kor'gall

German:

Dethecus

Forscherliga

French:

Arak-arahm

Confrérie du Thorium

Eitrigg

Garona

La Croisade écarlate

Medivh

Uldaman

Vol'jin

Please take note:

Due to a technicality, after this move your friends and ignore lists will be wiped clean. This is an unfortunate side effect, for which we want to apologise beforehand. Should you wish to do so, make sure to make a personal note of the people you have in your friends list (and your ignore list, if you want.)

Also, please be aware that all active auctions will automatically expire once this move starts, effectively ending them early. So if you don't want your epic item to go for a low price, don't start an auction with an ending time close to the start of this move.

In addition, this move is expected to impose downtime of up to 24 hours on the following realms. As a result all players with an active character on one of these affected realms will receive one extra day of game time.

The additional days will be added to your gaming account in the coming weeks.

We believe this move will ultimately benefit players on all the affected realms but we'd like to apologise in advance for the inconvenience this process will cause. We'd also like to assure you that that we will do our utmost to make the transition as smooth and time-limited as possible.

English:

Agamaggan

Aggramar

Ahn'Qiraj

Al'Akir

Arathor

Argent Dawn

Aszune

Azjol-Nerub

Bladefist

Bloodfeather

Bloodhoof

Bloodscalp

Bronzebeard

Burning Blade

Burning Legion

Chromaggus

Crushridge

Daggerspine

Darksorrow

Deathwing

Defias Brotherhood

Dentarg

Doomhammer

Draenor

Dragonblight

Dragonmaw

Drak'thul

Dunemaul

Emerald Dream

Emeriss

Executus

Frostwhisper

Hakkar

Haomarush

Khadgar

Kul Tiras

Lightning's Blade

Mazrigos

Moonglade

Neptulon

Ragnaros

Scarshield Legion

Steamwheedle Cartel

Sunstrider

Sylvanas

Talnivarr

The Maelstrom

The Venture Co.

Trollbane

Twilight's Hammer

Twisting Nether

Vashj

Warsong

Xavius

Zenedar

German:

Anetheron

Arthas

Azshara

Blackmoore

Blackrock

Die Arguswacht

Die ewige Wacht

Die Todeskrallen

Durotan

Gilneas

Kargath

Khaz'goroth

Lothar

Malygos

Nazjatar

Nefarian

Rexxar

Thrall

Tichondrius

Ysera

French:

Archimonde

Cho'gall

Conseil des Ombres

Dalaran

Drek'Thar

Elune

Hyjal

Illidan

Kael'Thas

Khaz Modan

Kirin Tor

Les Sentinelles

Ner'zhul

Rashgarroth

Sargeras

Sinstralis

Throk'Feroth

Varimathras

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&p=#post1086821

Lenke til kommentar

Så, bare jeg som har problemer med den nye hotfixen som kom idag?

Brukte en 3.part side (ble linked til fra forumet et eller annet sted) til den forrige store patchen, og nå får jeg bare en feilmelding når blizzard downloader prøver å gjøre sine magiske triks.

urk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil bare rette en stor takk til Blizzard som etter 1,5 års abonnement plutselig har funnet ut at de skal fryse kontoen min når det er dags for betaling, og avvise 3 av kredittkortene mine før de pent gir meg en beskjed om at jeg må vente 24 timer før jeg prøver på nytt. TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar
Vil bare rette en stor takk til Blizzard som etter 1,5 års abonnement plutselig har funnet ut at de skal fryse kontoen min når det er dags for betaling, og avvise 3 av kredittkortene mine før de pent gir meg en beskjed om at jeg må vente 24 timer før jeg prøver på nytt. TUSEN TAKK!

6459061[/snapback]

Du får takke deg selv da, siden det var du som klarte det :tease:

Lenke til kommentar

6459061[/snapback]

Du får takke deg selv da, siden det var du som klarte det :tease:

6459884[/snapback]

Klarte hva? Jeg har handlet på nett mange nok ganger til å være ganske sikker på at jeg ikke tastet feil kortinformasjon tre ganger på rad..

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med wow nå?

Har prøvd å gå inn på www.worldofwarcraft.com, blizzard.com, blizzard.co.uk og wow-europe.com, men kommer heller ikke inn på noen av sidene, fler med problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...