simalarion Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 blir nå kastet ut, skal gå inn igjen men kommer bare rett tilbake ti character list. Så fort blizz for nogen lunde kontroll over serverene så slipper de noe nytt som f.. opp hele møkka igjen. whyyy Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det som plager meg noe så inni helvette er at LFG channelen er blir global. Alle i hele wow kan snakke i en og samme chat. Masse folk som spammer 6362999[/snapback] Neida. Er underholdende. Min egen bærbare Barrens chat. Lenke til kommentar
different Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 blir nå kastet ut, skal gå inn igjen men kommer bare rett tilbake ti character list. Så fort blizz for nogen lunde kontroll over serverene så slipper de noe nytt som f.. opp hele møkka igjen. whyyy 6363238[/snapback] Akkuratt det samme skjer med meg. Det funka fint for 10 minutter siden. What the... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det som plager meg noe så inni helvette er at LFG channelen er blir global. Alle i hele wow kan snakke i en og samme chat. Masse folk som spammer 6362999[/snapback] Neida. Er underholdende. Min egen bærbare Barrens chat. 6363588[/snapback] Barrens chat Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Da er sylvanas nede for meg Edit: Og der kom den opp igjen, men stod som nede på serverlista en liten stund. Endret 23. juni 2006 av Torinogut Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Skal inn å stoppe auto trekk fra wow på min konto men siden virker ikke, det gjordet det ikke i går heller?. Noen andre som ikke får manage account ti å virke?. Må jo være grasalt iriterendet for alle som skal stoppe auto trekk, som er ganske mange skulle jeg tro. Endret 26. juni 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Autotrekk fungerer fint, eneste som irriterer meg er at scourgeinvasjonen får vaktene og Lord Bolvar til å flippe slik at The Great Masquerade questen bugger (DVS at Lady Prestor skifter til Onyxia, men det bare stopper opp etter dette) Så får håpe på maintenance imorgen fikser dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Autotrekk fungerer fint, eneste som irriterer meg er at scourgeinvasjonen får vaktene og Lord Bolvar til å flippe slik at The Great Masquerade questen bugger (DVS at Lady Prestor skifter til Onyxia, men det bare stopper opp etter dette) Så får håpe på maintenance imorgen fikser dette. 6391745[/snapback] Må si invasjonen er en god nyhet for Argent Dawn reputation høsting. Blir nok exhalted iløpet av uken med å bringe ned 15-20 invasjons plasser. Høster lett 10000 etter en sånn runde Endret 27. juni 2006 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Autotrekk fungerer fint, eneste som irriterer meg er at scourgeinvasjonen får vaktene og Lord Bolvar til å flippe slik at The Great Masquerade questen bugger (DVS at Lady Prestor skifter til Onyxia, men det bare stopper opp etter dette) Så får håpe på maintenance imorgen fikser dette. 6391745[/snapback] Må si invasjonen er en god nyhet for Argent Dawn reputation høsting. Blir nok exhalted iløpet av uken med å bringe ned 15-20 invasjons plasser. Høster lett 10000 etter en sånn runde 6391791[/snapback] du er reverded? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Du får kun rep for å drepe bosser (Shadow of Dooms etc) når du er revered. (Ikke vanlig mobs som du gjør opp tilogmed honored) Endret 27. juni 2006 av Gromit Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 In order to enhance performance for all realms and to prepare for Cross-Realm Battlegrounds (http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/) by grouping more same-language realms together, we intend to move a number of existing realms to a new hosting site tomorrow. On Wednesday, 28th June the following 11 realms will be moved to a new site. To accommodate this process we anticipate these realms being unavailable for up to 36 hours. Consequently, all players with an active character on these realms will be credited with 2 days additional game time. We will provide you with regular updates during the entire process. English: Kor'gall German: Dethecus Forscherliga French: Arak-arahm Confrérie du Thorium Eitrigg Garona La Croisade écarlate Medivh Uldaman Vol'jin Please take note: Due to a technicality, after this move your friends and ignore lists will be wiped clean. This is an unfortunate side effect, for which we want to apologise beforehand. Should you wish to do so, make sure to make a personal note of the people you have in your friends list (and your ignore list, if you want.) Also, please be aware that all active auctions will automatically expire once this move starts, effectively ending them early. So if you don't want your epic item to go for a low price, don't start an auction with an ending time close to the start of this move. In addition, this move is expected to impose downtime of up to 24 hours on the following realms. As a result all players with an active character on one of these affected realms will receive one extra day of game time. The additional days will be added to your gaming account in the coming weeks. We believe this move will ultimately benefit players on all the affected realms but we'd like to apologise in advance for the inconvenience this process will cause. We'd also like to assure you that that we will do our utmost to make the transition as smooth and time-limited as possible. English: Agamaggan Aggramar Ahn'Qiraj Al'Akir Arathor Argent Dawn Aszune Azjol-Nerub Bladefist Bloodfeather Bloodhoof Bloodscalp Bronzebeard Burning Blade Burning Legion Chromaggus Crushridge Daggerspine Darksorrow Deathwing Defias Brotherhood Dentarg Doomhammer Draenor Dragonblight Dragonmaw Drak'thul Dunemaul Emerald Dream Emeriss Executus Frostwhisper Hakkar Haomarush Khadgar Kul Tiras Lightning's Blade Mazrigos Moonglade Neptulon Ragnaros Scarshield Legion Steamwheedle Cartel Sunstrider Sylvanas Talnivarr The Maelstrom The Venture Co. Trollbane Twilight's Hammer Twisting Nether Vashj Warsong Xavius Zenedar German: Anetheron Arthas Azshara Blackmoore Blackrock Die Arguswacht Die ewige Wacht Die Todeskrallen Durotan Gilneas Kargath Khaz'goroth Lothar Malygos Nazjatar Nefarian Rexxar Thrall Tichondrius Ysera French: Archimonde Cho'gall Conseil des Ombres Dalaran Drek'Thar Elune Hyjal Illidan Kael'Thas Khaz Modan Kirin Tor Les Sentinelles Ner'zhul Rashgarroth Sargeras Sinstralis Throk'Feroth Varimathras http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&p=#post1086821 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Var mange servere der.. men ikke Laughing Skull... jippii Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 hmm Also, please be aware that all active auctions will automatically expire once this move starts, effectively ending them early. So if you don't want your epic item to go for a low price, don't start an auction with an ending time close to the start of this move. Den skal jeg prøve å utnytte Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Så, bare jeg som har problemer med den nye hotfixen som kom idag? Brukte en 3.part side (ble linked til fra forumet et eller annet sted) til den forrige store patchen, og nå får jeg bare en feilmelding når blizzard downloader prøver å gjøre sine magiske triks. urk. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vil bare rette en stor takk til Blizzard som etter 1,5 års abonnement plutselig har funnet ut at de skal fryse kontoen min når det er dags for betaling, og avvise 3 av kredittkortene mine før de pent gir meg en beskjed om at jeg må vente 24 timer før jeg prøver på nytt. TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vil bare rette en stor takk til Blizzard som etter 1,5 års abonnement plutselig har funnet ut at de skal fryse kontoen min når det er dags for betaling, og avvise 3 av kredittkortene mine før de pent gir meg en beskjed om at jeg må vente 24 timer før jeg prøver på nytt. TUSEN TAKK! 6459061[/snapback] Du får takke deg selv da, siden det var du som klarte det Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vil bare rette en stor takk til Blizzard som etter 1,5 års abonnement plutselig har funnet ut at de skal fryse kontoen min når det er dags for betaling, og avvise 3 av kredittkortene mine før de pent gir meg en beskjed om at jeg må vente 24 timer før jeg prøver på nytt. TUSEN TAKK! 6459061[/snapback] Du får takke deg selv da, siden det var du som klarte det 6459884[/snapback] Klarte hva? Jeg har handlet på nett mange nok ganger til å være ganske sikker på at jeg ikke tastet feil kortinformasjon tre ganger på rad.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som vet hva som skjer med realmen Sylvanas for øyeblikket, logget på isted og hadde... ganske høy latency. Lenke til kommentar
Peep Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har hatt høy latency i Sylvanas et par dager jeg også, idag kommer jeg ikke inn på WOW i det hele tatt :O Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Flere som har problemer med wow nå? Har prøvd å gå inn på www.worldofwarcraft.com, blizzard.com, blizzard.co.uk og wow-europe.com, men kommer heller ikke inn på noen av sidene, fler med problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå