End-re Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 er hoved serveren nede ? jeg greier ikke å connecte til noe på wow.. står bare: unable to connect Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Folk finner jo epics da ^^ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 77 bruker(e) leser dette emnet (23 gjester og 1 anonyme brukere) Rettelse: 79 bruker(e) leser dette emnet (25 gjester og 0 anonyme brukere) Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Folk finner jo epics da ^^ Selvsagt gjør de det, men kalkulerer du sjansen for å få en epic drop så vil du komme frem til et 0,0000013% sjans for å få det. Så stor er sjansen for at Blizzard skal implentere det uten forvarsel og ved å ta ned serverene. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Argh, her kommer jeg hjem og er sååå klar for å denge noen dinosaurer nedi det stygge kratere.. så er det nede :S fiks noe a.. og det litt fort.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Argh, her kommer jeg hjem og er sååå klar for å denge noen dinosaurer nedi det stygge kratere.. så er det nede :S fiks noe a.. og det litt fort.. Har vært nede et par timer, så man kan jo håpe... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Forumet ser ut til å virke/være mer stabil enn selve siden, er folk som har lagd poster om dette, men har ikke sett noen offisiel svar på hva som skjer nå... Lenke til kommentar
neb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 woohoo.. http://wow-europe.com/en/ er oppe igjen i allefall Lenke til kommentar
Energi Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 "We will be restarting several realms to correct a database issue. These realms should be available again by 17.15 PST (GMT +1). We apologise for any inconvenience caused." Klippet fra Blizzard europe siden.... Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vell flott det da surmuler, men vi posta faktisk i en tidligere tråd, og opretta ikke noen ny. Jaja, men ett sted må man begynne. Det er ikke nødvendigvis alle her på forumet som har vett nok til å resirkulere en "hjelp, det er fredag og serverne er nede, hvorfor det?!?!?!"-tråd (eller tilsvarende). Derfor denne tråden. Det er bedre med én stor jamre-tråd, enn to-tre nye hver fredag. Hallo?? Hvis du bruker øynene dine frik, så ser du at posten han skreiv ble laga på søndag den 17. april. Ja,riktig,Det er i dag det! Så hvis du mener dette er en fredagsvedlikehold, ville jeg sjekka klokka og datoen en gang til.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 "We will be restarting several realms to correct a database issue. These realms should be available again by 17.15 PST (GMT +1). We apologise for any inconvenience caused." Klippet fra Blizzard europe siden.... Det vet vi om, men akkurat nå rundt kl 19.00 datt alt ned, og da mener jeg alt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Vell flott det da surmuler, men vi posta faktisk i en tidligere tråd, og opretta ikke noen ny. Jaja, men ett sted må man begynne. Det er ikke nødvendigvis alle her på forumet som har vett nok til å resirkulere en "hjelp, det er fredag og serverne er nede, hvorfor det?!?!?!"-tråd (eller tilsvarende). Derfor denne tråden. Det er bedre med én stor jamre-tråd, enn to-tre nye hver fredag. Hallo?? Hvis du bruker øynene dine frik, så ser du at posten han skreiv ble laga på søndag den 17. april. Ja,riktig,Det er i dag det! Så hvis du mener dette er en fredagsvedlikehold, ville jeg sjekka klokka og datoen en gang til.. Ta deg en pære!! Edit: MARS, MARS!!!!! Endret 17. april 2005 av guttorm Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Halvparten av serverne er opp og kjører igjen nå. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tror dere det er noen Monster PWNING 1337 Hackere som leker seg? Hvorfor i allverden skulle alt være nede? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vell flott det da surmuler, men vi posta faktisk i en tidligere tråd, og opretta ikke noen ny. Jaja, men ett sted må man begynne. Det er ikke nødvendigvis alle her på forumet som har vett nok til å resirkulere en "hjelp, det er fredag og serverne er nede, hvorfor det?!?!?!"-tråd (eller tilsvarende). Derfor denne tråden. Det er bedre med én stor jamre-tråd, enn to-tre nye hver fredag. Hallo?? Hvis du bruker øynene dine frik, så ser du at posten han skreiv ble laga på søndag den 17. april. Ja,riktig,Det er i dag det! Så hvis du mener dette er en fredagsvedlikehold, ville jeg sjekka klokka og datoen en gang til.. Ta deg en pære!! Edit: MARS, MARS!!!!! Fler enn ei. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hmm, jeg får iallefall ikke logge tinn, Unable to connect.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vell flott det da surmuler, men vi posta faktisk i en tidligere tråd, og opretta ikke noen ny. Jaja, men ett sted må man begynne. Det er ikke nødvendigvis alle her på forumet som har vett nok til å resirkulere en "hjelp, det er fredag og serverne er nede, hvorfor det?!?!?!"-tråd (eller tilsvarende). Derfor denne tråden. Det er bedre med én stor jamre-tråd, enn to-tre nye hver fredag. Hallo?? Hvis du bruker øynene dine frik, så ser du at posten han skreiv ble laga på søndag den 17. april. Ja,riktig,Det er i dag det! Så hvis du mener dette er en fredagsvedlikehold, ville jeg sjekka klokka og datoen en gang til.. Ta deg en pære!! Edit: MARS, MARS!!!!! slapp av og ta deg en bolle. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jeg blir kvalm! Jeg har gått å gledet meg til å spille wow nå i 3 dager, og nå får jeg ikke connecta! Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Spiller ingen rolle for nå er det Brann- VIF på tv Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Spiller ingen rolle for nå er det Brann- VIF på tv det duger ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå