Lucifer 666 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kanskje de tenker å implementere Honor systemet som en overaskellse på en ellers gørrkjedlig søndag.?! Marsan Hehe, fat chance.... Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Argh, nå som jeg nettopp hadde fått gruppe til quest, begynt og drepe noen monstre, og så skjer dette.... vel vel, blir vel og finne tilbake til den mest sansynlig misbrukte kroppen min etterpå da Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kanskje de tenker å implementere Honor systemet som en overaskellse på en ellers gørrkjedlig søndag.?! Marsan Og at til og med den offisielle siden er nede? Det er lov å håpe... Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 gleder meg faktisk til det kommer et spill som Gothic. Blir delig å spille et spill med en historie, hvor man føler seg uber viktig Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 At alt er nede er en ting, men at det ikke er noe informasjon å få om hvorfor og når de tror det er oppe igjen, er mest irriterende V Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Serverstatus funker sånn delvis nå i hvertfall, mange servere er nede men noen har onlinestatus Marsan Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Lurer virkelig hva blizz holder på med nå, første gang jeg har vært borti at blizz har hatt alt nede, til og med den amerikanske siden er nede. Edit: glem det amerikanske siden er oppe, men den var nede istad. Endret 17. april 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Serverstatus funker sånn delvis nå i hvertfall, mange servere er nede men noen har onlinestatus Marsan nope, funker ikke den heller hos meg V Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Og jeg som skulle få hest i dag Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Serverstatus funker sånn delvis nå i hvertfall, mange servere er nede men noen har onlinestatus Marsan ja, sånn delvis. Sia loader sånn halvveis. KAn se alt som står der untatt navnet og status på serverne :/ Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har blizzard glemt å betale internett-regninga si og fått ISDN-hastighet nå eller? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har blizzard glemt å betale internett-regninga si og fått ISDN-hastighet nå eller? godt mulig det... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har blizzard glemt å betale internett-regninga si og fått ISDN-hastighet nå eller? hehe.. :!: Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Halve verden sitter vel å vil inn på den siden atm :/ Siden har kommet sånn halveis i loadinga nå... Endret 17. april 2005 av DataChild Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tviler sterkt på at de implenterer "PVP Honor System" før uti neste måned. Når de annonserer "upcoming" så regner jeg ca. 4 uker til det kommer. Det er en mulighet for det, og den muligheten er like stor som en epic drop. Lenke til kommentar
neb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://www.worldofwarcraft.com/ er også nede.. kjipt.. vil spille nuh! Det er det søndagen er til for.. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Og jeg som skulle få hest i dag Hehe. Fikk meg akkurat hest jeg.. så detter jeg ut. Jeg som ville løpe rundt og brife litt. Lenke til kommentar
FuZZer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Og jeg som bare vil få utnytta de 3 siste dagene av guest passe mitt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Litt kjett at det er nede Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 77 bruker(e) leser dette emnet (23 gjester og 1 anonyme brukere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå