mobilfreek Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) vell hadde utrolig lagg og kom ikke ut av BG så stakk jeg ut og så kom jeg tilbake og wow loggin er drittreg edit: cant logg into wow at this time Endret 4. april 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 vi skulle til mc klokka 7 men neeeida :S håper serverne kommer opp snart ass Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 kunne ikke komme til bedre tidspunkt... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Å stenge alle serverne på 15 minutters forvarsel, uten å klare å oppgi noen utdypende forklaringer på hvorfor eller når de kommer opp igjen er faenmeg et nytt historisk lavmål fra Blizzard sin side. Fucking numbnuts... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Å stenge alle serverne på 15 minutters forvarsel, uten å klare å oppgi noen utdypende forklaringer på hvorfor eller når de kommer opp igjen er faenmeg et nytt historisk lavmål fra Blizzard sin side. Fucking numbnuts... 5868040[/snapback] whine whine whine... det var insane lagg på serverne det er grunden Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Må være det ja, var oppe i 2000ms i går kveld.. Rundt 12 på kvelden.. I gnomeregan!! (Turalyon) Edit: Fram med CS igjen.. Endret 4. april 2006 av Caddy Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hmm, har ikke opplevd noe høy ms, har ligget stabil hos meg hele går (til langt på natt) og i dag... (frostwhisper) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Å stenge alle serverne på 15 minutters forvarsel, uten å klare å oppgi noen utdypende forklaringer på hvorfor eller når de kommer opp igjen er faenmeg et nytt historisk lavmål fra Blizzard sin side. Fucking numbnuts... 5868040[/snapback] whine whine whine... det var insane lagg på serverne det er grunden 5868055[/snapback] Hallo. Har du lest navnet på denne emnetråden?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 vell ser at det er mange servere opp nå , etter lang venting på status siden . en annen til jeg la merke til var at neste alle serverne var bemerket som tekniks fulle , men i us så var ingen merket som teknisk fulle :/ Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 >,< (34 bruker(e) leser denne tråden ) Var i wsg to ganger idag, den første gangen vant vi og alt var greit helt til jeg trykte på leave battleground. Satt helt fast der, etter 10min ble jeg dca og fikk verken honor eller badges. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Å stenge alle serverne på 15 minutters forvarsel, uten å klare å oppgi noen utdypende forklaringer på hvorfor eller når de kommer opp igjen er faenmeg et nytt historisk lavmål fra Blizzard sin side. Fucking numbnuts... 5868040[/snapback] whine whine whine... det var insane lagg på serverne det er grunden 5868055[/snapback] Hallo. Har du lest navnet på denne emnetråden?? 5868127[/snapback] har du åpna wow igjen? står grunn der... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 fint at det kommer "world server down" da. Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) handshaking :O Edit: neida:( Litt for store forhåpnigner Endret 4. april 2006 av Dondrio Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Kom inn på character list men "World server down". satt også fast inne i Stratholme tiligere på dagen.. Men hvist jeg er heldig krasja Stormscale før guilden tok Golemagg. Skulle vært surt å miste Azuresong Mageblade pga. -ett- raid jeg ikke var med på. Edit: INNE!!(11) +Guilden ikke rakk å drepe noe som helst i MC. Edit2: Datt ut igjen. Endret 4. april 2006 av mini me Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kom inn på character list men "World server down". satt også fast inne i Stratholme tiligere på dagen.. Men hvist jeg er heldig krasja Stormscale før guilden tok Golemagg. Skulle vært surt å miste Azuresong Mageblade pga. -ett- raid jeg ikke var med på. 5868267[/snapback] hvis det er noen trøst fikk vi 2 azuresong på 2 raids etter hverandre (søndag + mandag, reset) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Veeeel... på Shadowmoon åpna vi AQ på søndag... og det spawna enda store Colosser og Bosser når jeg fikk servershutdown i dag. Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 prøver å loggen inn på wow, men kommer bare til handshaking og så kommer unable to connect :S no sitter eg å hører guilden gjøre MC på teamspeak. CURSE U BLIZZARD! CURSE U! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg som skulle i ZG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå