elf_man Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg blir så forbanna! I av, den siste bunkeren igjen, og hva skjer? Uten forvarsel gikk serveren ned, og blizz sier ingenting. Gått en stund, kan ikke logge in, og blizz svarer ikke... jaja ok, men de kunne hvertfall nå gått ut og sakt hva som var galt. Er det prob eller noe annet dritt de holder på med liksom.. 5867294[/snapback] På min server (ER) fikk vi for 10 min siden denne beskjeden: [shutdown in 15 minutes]... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 haha, guildet på onyxia. [sERVER] shutdown in 15 min ^^ Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ja lol guilden skal ta onyxia idag også Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg sov extra lenge i dag, for å vente på at kammeratene mine skal komme hjem fra skolen så vi kunne spille på alts sammen, så logger jeg på og får denne bedskjeden med en gang: SERVER SHUTDOWN IN 5:00. Arrgh... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 nede .........- 5867431[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 :!: Gjelder nok alle servere Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Noen som vet hvor lenge de vil være nede? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hahaha, plutselig er det 17 brukere i denne tråden . Hvis noen lurer er serverne nede pga BG bug nevnte noen i guildet før "the final countdown" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ingen anelse , men http://www.wow-europe.com/ er og nede , virker som alt er offline nå uansett så har jo laggen vært helt vill på daggerspine i det siste , etter 1.10 , er så ille at folk har begynt og kalle serveren for laggerspine . Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) La inn Visa info å sånt i går, under account managment. Men i dag når jeg skal logge inn så får jeg beskjed om "You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing" Logger inn på account managment med en lusen hastighet.. tok vel ca 5 min å få opp den sia.. Så er account frozen igjen. Hva skjer? Betalte jo for en måned i går.. blir jeg belasta for en måned til om jeg legger det inn på nytt eller? Tror systemet til blizz sliter med dårlig husk. edit: bare glem at jeg fikk opp sia, for det gjorde jeg heller ikke.. kom opp sånn halveis, sånn at man bare ser noe html kode, tomme bilde rammer osv. fikk akkurat sett at account is frozen. Endret 4. april 2006 av Black&White Lenke til kommentar
Izor Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Vis den er frosset så står det vel ikke noe visa info innpå siden? jeg har en ekkel shift Endret 4. april 2006 av Izor Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Vis den er frosset så står det vel ikke noe visa info innpå siden+ 5867503[/snapback] Nei, alt som jeg la inn i går var borte. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 er en minipatch tror jeg. de skal fikse et problem som gjelder at spillere blir fanget inni BG og Instancer Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 det er jo noen severe oppe nå da; Silvermoon, crushridge, aggramar, aszune, arathor, azjol-nerub, burning legion, daggerspine, chromaggus, det er de jeg husker Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) de fleste er oppe nå edit: menne.. world server is down Endret 4. april 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 alle realms på us siden er nede http://www.worldofwarcraft.com/realmstatus/lowbw.html den kjører btw på Low band , så noe skjer ivertfal Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kommer nå inn på Charachter list på Dragonmaw, men World server er forsatt nede Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 venter enda på at http://wow-europe.com/en/ skal loade , den loder i vertfal nå , om enn så treigt . Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ja var inne, på vei til MC så DC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå